Dj Layla & Sianna - Pa Pa Iubire (Adios Baby) - (Versuri)

Versuri

Dj Layla & Sianna - Pa Pa Iubire (Adios Baby) - (Versuri)
Dj Layla & Sianna - Pa Pa Iubire (Adios Baby) - (Official Single)

Nopți fără de somn
În brațele lui
El crede că mă are
Eu sunt nimănui

Știu bine că iubirea
Nu-i decât un joc
Azi îți merge bine
Mâine n-ai noroc

Te rog să nu-mi promiți nimic
Mai ține-mă în brațe un pic

Nu vreau să cad în abis
Nu pot să mai risc
Tu sufletul mi-l dezbraci
Cu o privire
Prea multe răni am avut
Ce nu s-au închis
Te las în loc să te iert
Pa pa iubire

Știu că speri să stau
Să rămân mai mult
Ochii tăi trădează
Un copil adult

Sentimente multe
Ținute captiv
Preferi să le ascunzi
Decât să pari naiv

Te rog să nu-mi promiți nimic
Mai ține-mă în brațe un pic

Nu vreau să cad în abis
Nu pot să mai risc
Tu sufletul mi-l dezbraci
Cu o privire
Prea multe răni am avut
Ce nu s-au închis
Te las în loc să te iert
Pa pa iubire

Timpul se oprește
Când suntem în doi
Planeta se mișcă
Dar pe lângă noi
Zile prea lungi
Scăldate în dor
Totul în viață e trecător...

Trimiteți un comentariu