ANNES - Cand Ploua (Versuri)

Versuri

ANNES - Cand Ploua (Versuri)
ANNES - Cand Ploua (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Stiu, niciodata nu e prea tarziu
Te astept sub cerul argintiu
M-ai sunat sa-mi spui ca ma iubesti
Te astept, unde esti ?
Vreau pentr-o clipa sa te pot vedea
Sa iti simt din nou atingerea
Vreau distanta dintre noi s-o rup, te sarut

Refren:
Si cand ploua afara
Stau cu poza ta plangand la geam
Si cand ploua afara
Mi-amintesc cum noi doi ne iubeam
Si cand ploua afara
Stau cu poza ta plangand la geam
Si cand ploua afara
Imi doresc sa fiu cu tine iar.

Strofa 2:
Simt stropi de ploaie cum in palma-mi cad
Fara tine nu stiu ce sa fac
Fara tine totul imi pare trist
Simt ca nu mai rezist
Stiu ca-ntr-o zi ne vom regasi
Si atunci la pieptul tau voi fi
Soarele va rasari din nou
Esti al meu.

Trimiteți un comentariu