Tranda - FEBRUARIE (Versuri)

Versuri

Tranda - FEBRUARIE (Versuri)
Tranda - FEBRUARIE (feat. Paul Iorga) - (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
15 minute de faimă sunt cool
16 minute parcă nu-s destul
De fapt nicio viață întreagă
Dacă prinzi gustu' o să te spargă
O să te tragă în piept și pe nas
Petreceri triste la care-ai rămas
Pentru vreo tipă că uitai de ceas
Nu se compară cu ce-aveai acas' (las')
O să vezi tu cum e tot
Când șansele trec , rar se întorc (o să)
O să vezi tu cum e tot
Karma oricum se întoarce la loc

Bridge:
Aș vrea să mă mint
Da încă mai simt
Și am de trăit
Cu lucruri pe care nu pot să le schimb

Refren:
Am iubit-o
Și-am rănit-o
Așa cum nu merita
Că n-aveam timp pentru ea
Acum văd
Ce face timpul
Februarie în inima mea
(Februarie în inima mea)

Strofa 2:
Am văzut tot ce se schimbă într-o clipă
Învăț din greșeala mea favorită
Și-am văzut tot ce implică
Diferența dintre o târfă și-o tipă (hala)
Una va sta și când banii se duc
Alta și-a făcut bagaju de mult
Niciun regret prea curând
Orgliu prea mult Imperiu ăla a căzut
Mi-a plăcut cartea , nu și ultima parte
Când amândoi pleacă pe drumuri separate
Unele povești nu mai pot fi reparate
E nevoie de curaj și sinceritate

Bridge:
Aș vrea să mă mint
Da încă mai simt
Și am de trăit
Cu lucruri pe care nu pot să le schimb

Refren:
Am iubit-o
Și-am rănit-o
Așa cum nu merita
Că n-aveam timp pentru ea
Acum văd
Ce face timpul
Februarie în inima mea
(Februarie în inima mea)

Bridge out:
Primu lucru din listă
Vreau să te știu fericită
Și Ultimu lucru din listă
Ar fi o petrecere tristă
La care eu nu mai ajung
Și sincer nu mai am de gând
Timpu' a trecut
E de ajuns ce-a făcut...
Februarie în inima mea

Trimiteți un comentariu