Tarzy feat Montana - Cicatrici (Versuri)

Versuri

Tarzy feat Montana - Cicatrici (Versuri)
Tarzy feat Montana - Cicatrici (Videoclip Oficial)

Refren (Montana):
Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte
Maxilarele se rup pentru cateva cuvinte
Fratii uneori se transforma in inamici
Calca apasat ca strada lasa cicatrici

Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte
Maxilarele se rup pentru cateva cuvinte
Fratii uneori se transforma in inamici
Calca apasat ca strada lasa cicatrici

Strofa 1 (Montana):
Vin din locu n care un martor se transforma n inculpat
Unde o urma de adidas te incalta cu mandat
Duba de politie vine fara girofar
Unde Chiar si etaju 4 are pus geam gratar
Suntem fostii pionieri
Revoltele de ieri ne au transformat in prizioneri
Am 40 de primaveri
Ca am stiut sa ma ridic dupa mii de decaderi
Nu m au ingenunchiat lichele
Ca bocancii mei au stiut
Sa extraga si masele
N am pus botu la catele
Sunt versat mai rau ca versu
La prosteala, stiu s o ard si ca perversu
Inca primesc respect fiindca
stiu s o dau si la misto si la caterinca
Am dat m**e la jegodii
Si salutu la baieti
Unii au trait o viata
Eu traiesc de 10 vieti

Refren (Montana):
Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte
Maxilarele se rup pentru cateva cuvinte
Fratii uneori se transforma in inamici
Calca apasat ca strada lasa cicatrici

Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte
Maxilarele se rup pentru cateva cuvinte
Fratii uneori se transforma in inamici
Calca apasat ca strada lasa cicatrici

Strofa 2 (Tarzy):
Vin din locu n care fratii duc o viata ca tupac
Din Craiova, cartieru brazd a lui Novac
Orasu unde chiar si procurorii te combina
Unde fiecare are (?) pistolu n masina
Pe aici baietii nu prea stiu de politete
In caz ca nu stiai craiova are 2 fete
Sunt golanii care au stat 24 doar in baruri
Si golani ce au ridicat un palat cu 2 zaruri
Oltean star,am sa raman oltean clar
Si oriunde as fii cand aud oltean sar
Ca asa ne au invatat toate scarile de bloc
Toti pentru 1 fara teama n orice joc
Saracia ne a unit
Si n am dat vreodata n spate
Pentru ceea ce am iubit
Am stiut si sa barez
Atunci cand viata m a lovit
Daca strada i o scoala
Vreau sa stii c am absolvit

Refren (Montana):
Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte
Maxilarele se rup pentru cateva cuvinte
Fratii uneori se transforma in inamici
Calca apasat ca strada lasa cicatrici

Ochi pentru ochi si dinte pentru dinte
Maxilarele se rup pentru cateva cuvinte
Fratii uneori se transforma in inamici
Calca apasat ca strada lasa cicatrici

Trimiteți un comentariu