Red Parlament - Iubiti ca-n prima zi (Versuri)

Versuri

Red Parlament - Iubiti ca-n prima zi (Versuri)
Red Parlament - Iubiti ca-n prima zi (Video Teaser)
Red Parlament - Iubiti ca-n prima zi (Videoclip Oficial)

Am lacrimi amare
De cand ai plecat
Acea imbratisare
Simt ca nu s-a terminat

Dau inca o foaie
Din propriul jurnal
Am scris despre tine
Si-mi doresc sa te vad iar

Simt ca va veni
Acea zi cand noi vom fi
Aceeasi iubiti ca-n prima zi

Si-atunci dragostea
Ne va spune de ce ia
Fara sa stim
Pe ascuns, inima

Oceanul cu valuri
E-n ochii tai mari
Vreau sa ma scufund din nou
In ei vreau sa apari

Simt ca va veni
Acea zi cand noi vom fi
Aceeasi iubiti ca-n prima zi

Si-atunci dragostea
Ne va spune de ce ia
Fara sa stim
Pe ascuns, inima

Dorinte aprinse
Ce nu dispar nicicand
Atunci cand imi apari in gand

Cuvinte nespuse
Le-am asternut pe foi
Ti le voi sopti
Cand vom fi iar doi

Simt ca va veni
Acea zi cand noi vom fi
Aceeasi iubiti ca-n prima zi
Aceeasi iubiti ca-n prima zi

Si-atunci dragostea
Ne va spune de ce ia
De ce ia
Fara sa stim
Pe ascuns, inima

Trimiteți un comentariu