Nerub - Nasterea (Versuri) - (feat. Costin Danaila)

Versuri

Nerub - Nasterea (Versuri) - (feat. Costin Danaila)
Nerub - Nasterea (Piesa Oficiala) - (feat. Costin Danaila)
Nerub - TUMULT (Album)

Strofa 1:
Povestea noastră e povestea lunii,
Facem înconjurul lumii non-stop ca nebunii
La sute de mii, nu mii de kilometri
Distanță de ce ne-a fost lăsat să ocrotim.
Am prins-o din mers, e dus-întors, nu-i loc de stres,
Tre să zâmbesc, v-aud distors,
Mă port straniu fiindcă așa mă simt,
De mic am încercat să mă și schimb,
Eram un copil, aveam un zâmbet subtil, inocent,
Purtam un suflet umil, permanent
Curios, fără griji, da oricum
Slab în esență. Dispus să consum
Și n-aveam habar în ce mă bag,
Habar n-am nici azi, nu știu pentru ce trebuie să trag
Deși înțeleg viața și moartea, culeg roade,
Da-n același timp ce văd doare.
Arde oare la fel de tare și-n tine focul?
Pare clar că n-ai treabă, nu-ți pasă care-i scopul,
Nu-s ipocrit, doar îți povestesc ce simt,
Nu știu de ce insiști să te mint

Refren:
Vreau multă liniște, să nu vreau nimic,
Să stau să mă gândesc la ce m-a fascinat de mic,
Dansul ăsta dintre mine și timp,
Ireversibil m-am trezit într-un trip

Strofa 2:
Am fost influențat, da, sigur,
Dar am fost și educat și m-am educat și singur
Ca să pot duce-n spate această cruce
Și-o duc, n-apuc sa respir bine când urc scări
Banale, constructe sociale prin care
Nu vreau sa trec da mă trec benzile astea de abatoare,
O mare de oameni pe insta stories
Îmi fac porii să se-nchidă prematur... Sorry
Nu vreau să par arogant
Că sunt o apă și-un pământ și eu, ma cred interesant,
Da ce să fac când am oglinda asta în față?
Atârnă de-un fir de ață da-mi creează o alta viață, bizar
Vreau prea mult să am de ales,
Aș vrea să vreau mai rar, nu mai vreau să vreau atât de des
Aproape că n-a mai rămas motiv să ies,
Ce se-ntâmplă, doctore, cu mine? Vreau sa înțeleg

Refren:
Vreau multă liniște, să nu vreau nimic,
Să stau să mă gândesc la ce m-a fascinat de mic,
Dansul ăsta dintre mine și timp,
Ireversibil m-am trezit într-un trip

Trimiteți un comentariu