Nerub - Instrainare (Versuri)

Versuri

Nerub - Instrainare (Versuri)
Nerub - Instrainare (Piesa Oficiala)
Nerub - TUMULT (Album)

Elevat, n-am nimic în cale,
Elegant, caut alinare,
C-am de mic chemare, care-o fi problema?
Dau frâu cuvintelor, testez tema,
Desenez schema, integrez ce m-a
Ghidat să explorez, era digitală, sfera
Socială era ca o bară de fapt,
Nu un gol, poate doar un gol în stomac
Mult căcat da iată, n-am lăsat-o baltă,
Fii atent... flow-ul meu nu intră latent,
E un sentiment, noi suntem sentient
Homo sapiens, la stat clienți,
Alergat fără sens, am uitat de mers -
Un demers cam ciudat, calculat intens,
Intrigat iau la pas un oraș imens,
Fac rush, imediat radiez,
N-am pași. Tre să fac, prind din mers,
Interesant, vreau cash, merg s-eliberez,
Eu sintetizez un sens complex,
Nu tre să te complexezi, ascultă, vezi,
Cum să crezi? Înghiți nedigerat,
Glanda pineală a degerat, totul a degenerat.
Elevat, n-am nimic în cale,
Elegant, caut alinare.
Of, frate, ce vremuri,
Zboară drone prin aer și noi ne-mbolnăvim în trenuri,
Spitale, sistemul are apucături penale,
Nu rămâne corupția-n coate goale, n-am rupt blestemul.
Când nu există dubiu, înapoi în marsupiu,
Nu ridica mâna sau tonul,
Că tot nu te poți opune
Cu tot cu smartphone, poți să postezi dume
Că te prostesc oricum, tu te consumi să consumi.
Ce costum vrei să porți? Nici cuvântu nu-ți asumi.
Dă-ți jos eticheta,
Nu te mai holba așa, nu ești făcut cu eprubeta,
Ai făcut și ochii mari, tu mă vezi, eu te văd,
Da n-ai nimic de zis, și devine awkward.
Elevat, n-am nimic în cale,
Elegant, caut alinare.

Trimiteți un comentariu