Karie x Spectru - Uit de ea (Versuri)

Versuri

Karie x Spectru - Uit de ea (Versuri)
Karie x Spectru - Uit de ea (Videoclip Oficial)

Refren (Karie):
Azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Nu las sa ma supere azi nimic
Ca azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Chiar de este vreme rea, ma plimb

Eu azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Nu las sa ma supere azi nimic
Ca azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Chiar de este vreme rea, ma plimb

Strofa 1 (Karie):
Azi e frig si ceata, da’ ce mai conteaza
Cand in suflet am lumina, raza dupa raza
M-am imbracat frumos c-o geaca noua
Mi-am luat si ghetele albe, ce daca mai tarziu ploua
Si daca am racit si capul ma cam doare
Am primit mesaj, se-amana banii pe lucrare
Las’ ca vin ei, azi nu fac mofturi la mancare
Imi iau o bere ieftina, da’ mai intai fac o plimbare
Ookay
Si ma gandesc ca altii o duc si mai rau
N-am cum sa nu multumesc
Pentru necazul meu care-i atat de mic
N-o sa strig, n-o sa ma mai plang vreodata de nimic

Refren (Karie):
Azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Nu las sa ma supere azi nimic
Ca azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Chiar de este vreme rea, ma plimb

Eu azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Nu las sa ma supere azi nimic
Ca azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Chiar de este vreme rea, ma plimb

Strofa 2 (Spectru):
Azi stiu cine sunt si cat merit eu de fapt
N-o sa poti sa-mi pui in cale niciun obstacol
Pe care sa nu pot sa-l trec sau pot sa-l fac
Multe zile in van, mii de nopti in tren
Multe nopti alerg, parfumeaza-te, conformeaza-te
Poate spui cuvinte la regret, nu pot sa iert
Cum am putut sa uit, pana aici sus, vreau tot
Mainile-n sus toti ca vreau sa urc pan’ la
Acolo sus, tot sus, langa Pluto
Cum sa ma supar, eu vreau sa uit tot

Refren (Karie):
Azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Nu las sa ma supere azi nimic
Ca azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Chiar de este vreme rea, ma plimb

Eu azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Nu las sa ma supere azi nimic
Ca azi nu vreau decat sa uit de ea
Sa uit de rutina mea
Chiar de este vreme rea, ma plimb

Trimiteți un comentariu