Azteca - Pala Mande Feat. Ian (Versuri)

Versuri

Azteca - Pala Mande Feat. Ian (Versuri)
Azteca - Pala Mande Feat. Ian (Videoclip Oficial)

Refren (Azteca):
Deschid poarta, sașe chakra, șapte fac tot să se miște
În spate fac o Pranayama, controlez o prana prana, frate (skrr)
Pala mande, mande, mande, mande
Gen, hai chajorie, mișcă din bulane

Strofa 1 (Azteca):
Am onteles pă romales gen tivrea hai zi mă socares
Mai șukar ca teimere copralo gen nivea cavex
Pentru cine nu-nțelege, frate
Am patru bagaboante și fumează grame
De ce faci ce faci, trap? Mă întreabă lumea-ntreagă, coaie
Le raspund că jaghe manghe bok și stomacu' mă arde
Știe toată lumea că am devenit artiști de foame
Și acum dacă mă vezi, în buzunare am milioane
Eram mic și pricăjit când tata a intrat, bă, la pârnaie
Am rămas fără un leu în buzunar m-ați luat de fraier
Ați râs de mine, mă lua cu frisoane
Când eram mort de drogat de la frustrare, coaie
Nu am nevoie de droguri, fiindcă eu sunt drogu'
Și mă injectez cu bani, verzișori, mi-e antidotu'
Îmi cumpăr două tricouri cu patruj de milioane
Nu mă doare și tovarășii-mi zic: "Ești nebun, bă, coaie"
Am o minte, nu-i cuminte și mă duce-n nonsens
Fac sex spiritual, gen tantra, după meditez
Am o p**dă, șase, unu', șase, cu ea mă mândresc
Avem amintiri de după noi c-am fost în iad des
Tratez subiecte mărunte, metaforic, vezi
Să nu crezi căcaturi, gen sunt induse de acești
Idioți că viața te duce pe tot ce te axezi
Nu există bine și rău, există doar univers

Interludiu (Azteca):
Nu cred în iad, nu cred în rai, în dracu și Dumnezeu lor
Cred doar în Dumnezeul meu care e totu' și nimic
Și s-au împărțit într-o infinitate de fragmente prin negru
Creând misterul ca să trăiască experiențe umane și mult mai mult

Strofa 2 ( Ian):
Am realizat că sunt prăjit pă viață, no stress
Mă distrez, mă cunosc pă mine, când exagerez
Stau și alerg fantome-ntruna, spune-mi Daddy Longlegs
Cu o durere-n pulă veșnică și d-aia te holbezi
Ăia care ne discută n-au bani, câteva etaje în plus
Îți fac cu mâna după geam, 's prea fun
Trollez un căcat de rapper c-un pun
Mă distrez c-un fan, râd de-un trapper, să-l car
Am cam tot ce vreau, d-aia-s hard
Am un teanc în buzunar, nu trebuie numărat
V-ați luat locu-n industrie, am câștigat
OG's în brigadă-n timp ce tu vorbești dă skunk
Băieții în brigadă, în timp ce tu vorbești căcat
Fac dân muzica asta să devină ce-am visat
Flash când ies din casă, ochii roșii, sânt tripat
Beefu' tău e talpă, deci nu discutăm dă trap

Outro (Azteca):
Pala mande, mande, mande, mande
Pala mande, mande, mande, mande

Trimiteți un comentariu