Aspy - Bate Bate (feat. Ian) - (Versuri)

Versuri

Aspy - Bate Bate (feat. Ian) - (Versuri)
Aspy - Bate Bate (feat. Ian) - (Videoclip Oficial)
Aspy - Tanar Campion (Album)

Refren (Aspy):
Pune mana in piept
Pune mana in piept
Tre' sa simt direct
Inima vrea sa bata
Da nu vrea sa bata incet
Bate in ritmu meu, bate
Bate cu tupeu
Am invatat-o eu
Bate, bate si razbate

Bate, bate, bate bate inima
Spune-mi cine poate s-o opreasca
Daca vrea ceva, bate, bate
Bate, bate, bate bate, bate, bate
Bate, bate, bate, bate, bate, bate

Strofa 1 (Aspy):
Bate stramb, bate drept
Tot ce vreau e sa bata in piept
Vreau mereu ca nu pot s-astept
Da toti vorbesc si nimic concret (nhaaw)
Ne iei la misto, tu ti-o arzi prea rau,
Now you gotta go, ala nu e flow, no
Ia un loc, nu trebuie timp
Ca sa pot sa te ingrop
Ochii deschis nu mai pot s-adorm
Daca toti fac trap eu ma bag la somn
Late, late toti sunt fresh,
Toti au view's si toti fac cash
Toti fac bine si nu dau gres
Da tavanu ii mic cat poti sa cresti, baby
Mai strang un ban daca timpul trece slow,
Sa vada toti cum se castiga la misto
Eu nu ma murdaresc cand sunt in alb
Ca sunt inalt, sunt peste voi!

Strofa 2 (Ian):
Stam in cercuri inalte
Nu ma doare poti sa vorbesti pe la spate
N-o sa pic, poti sa lovesti pe la spate
Cade usa au prins ciuda
Vor sa ma salte
Dau iubire da-n secret
Ei vor sa ma-ngroape
Nu ma cobor in vorbe dulci
Sa trecem la fapte
Coloram pe piele vie, pica sangre
Sange de latin am batut palma, zic Salve
Ma tii minte zici ca-s semn de carte
Cere sfaturi, nu te scade
Ca iti pleaca din sanse
Mituri false zei adevarati, lectii ca-n clase
Beat-uri grave da ne acuza de versuri furate.

Trimiteți un comentariu