Alb Negru feat Ralflo & Rares - Pierzatori (Versuri)

Versuri

Alb Negru feat Ralflo & Rares - Pierzatori (Versuri)
Alb Negru feat Ralflo & Rares - Pierzatori (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Ralflo):
Sute de umbre se plimbă în viaţă mea
Unde eşti tu
Nu sunt eu
Nu-i dragostea
Mă laşi în urmă
Mă pierd în turmă
Nu contează a cui e vina

Andrei:
Noi ne-am târât prin noroi si mii de ploi
Dar am ajuns să zburăm frumos în doi
Pâna la stele
Chiar după ele
Dar nici asta n-a ajuns

Bridge (Kamara):
Ce război
Ducem noi
Nimeni nu invinge
Dragoste se stinge
Din ce-a fost
Ce-a rămas
"Totul va fi bine"
E doar minciună
Pe care mi-o spun
Că să te uit

Refren (Rareş):
Amândoi suntem azi pierzători
Plâng deasupra noastră zeci nori
Doi vinovaţi
Nevinovaţi
Pledăm că
Ne-am iubit prea mult

Ralflo:
Amândoi suntem azi pierzători
Rătăcim pe drumul către zori
Numai zâmbim
Nu mai ştim
Cum s-a ajungem
Unde eram noi

Strofa 2 (Andrei):
Sunt la pământ
Chiar dacă te port în gând
Nu-s vorbe în vânt
În lipsa ta nu mai stiu ce sunt
E un gol în mine
Şi un dor de tine
Ce se luptă neîncetat

Rareş:
Un râu de lacrimi se scurge în urmă ta
Când tu nu eşti, nici să vreau, nu pot visa
Mă uit la stele
N-ajung la ele
Prea departe am rămas

Bridge (Kamara):
Ce război
Ducem noi
Nimeni nu invinge
Dragoste se stinge
Din ce-a fost
Ce-a rămas
"Totul va fi bine"
E doar minciună
Pe care mi-o spun
Că să te uit

Refren (Ralflo):
Amândoi suntem azi pierzători
Plâng deasupra noastră zeci nori
Doi vinovaţi
Nevinovaţi
Pledăm că
Ne-am iubit prea mult

Rareş:
Amândoi suntem azi pierzători
Rătăcim pe drumul către zori
Numai zâmbim
Nu mai ştim
Cum s-a ajungem
Unde eram noi

Refren:
Amândoi suntem azi pierzători
Plâng deasupra noastră zeci nori
Doi vinovaţi
Nevinovaţi
Pledăm că
Ne-am iubit prea mult

Amândoi suntem azi pierzători
Rătăcim pe drumul către zori
Numai zâmbim
Nu mai ştim
Cum s-a ajungem
Unde eram noi

Trimiteți un comentariu