Tranda - Alt UNIVERS (Versuri)

Versuri

Tranda - Alt UNIVERS (Versuri)
Tranda - Alt UNIVERS (Videoclip Oficial)
Tranda - Dragoste & Alte Droguri (Album)

Refren:
Noaptea călătoresc
Cu tine în gând
Ador să mă trezesc

Vreau să știi de pe-acum
O să te iubesc
Și în alt Univers.

Noaptea călătoresc
Cu tine în gând
Ador să mă trezesc

Vreau să știi de pe-acum
O să te iubesc
Și în alt Univers.

Strofa 1
Plouă și toarnă pe sufletul meu
Când sunt plecat în turneu
Știu că ți-e greu...nu m-aș iubi nici eu
Fac poze cu alte fete mereu,
Știu să-ți rănesc inima
Probabil de-asta a plecat și ultima
Cu jumătate din inima mea
Poate jumatea aia nu-mi trebuia...
Cine-i cu mine pe bune rămane
În vremuri nasoale, fac vremuri mai bune
Și-n vremuri nasoale, fac fapte mai bune
Că încep să văd iubirea din lume
Pare că nu mă implic,
Doar că nu o zic
Nu inseamnă că nu simt
Știi ce zic?

Refren:
Noaptea călătoresc
Cu tine în gând
Ador să mă trezesc

Vreau să știi de pe-acum
O să te iubesc
Și în alt Univers.

Noaptea călătoresc
Cu tine în gând
Ador să mă trezesc

Vreau să știi de pe-acum
O să te iubesc
Și în alt Univers.

Strofa 2:
Plouă și toarnă sunt obișnuit
Am încă iubire și timp de-oferit
Nu mai contează cât am fost rănit
Universul oferă când ești pregătit.
Ye Ye!... Uite-ne aici !
Parcă-i un vis, da' avem ochii deschiși
Alegerea ta n-o explici
E simplă deja, de ce s-o complici?
Fă-mi un cadou,
Fă-mă ca nou,
Gasește-mi loc în sufletul tău
Și-o să rămân, la bine la rău
Niciuna nu va fi în locul tău.
Stele în liniștea apelor,
Te văd în spatele pleoapelor
Stele în liniștea apelor,
Te văd in spatele pleoapelor.

Refren:
Noaptea călătoresc
Cu tine în gând
Ador să mă trezesc

Vreau să știi de pe-acum
O să te iubesc
Și în alt Univers.

Noaptea călătoresc
Cu tine în gând
Ador să mă trezesc

Vreau să știi de pe-acum
O să te iubesc
Și în alt Univers.

Trimiteți un comentariu