Macanache & Siberia - Niciodata (Versuri)

Versuri

Macanache & Siberia - Niciodata (Versuri)
Macanache & Siberia - Niciodata (Videoclip Oficial)

Intro:
Niciodata
Niciodata, bai

Niciodata
Niciodata, bai

Strofa 1:
Atata trebuie sa pronunti acuma niciodata
E treaba mea si treaba mea e foarte complicata
Am mintea ocupata acum mai rau ca niciodata
Si timpul meu e pretios, serios, ca la armata
E greu sa cresti in cartier, esti singur, fara tata
Mereu gresesti si nu te-nveti aproape niciodata
Nici vodca nu mai are gust de zici ca-i apa plata
Eu vreau muzica sa uit de tot ca muzica ma-mbata
Bai, si nu zic ca va uit pe toti ca n-as putea vreodata
In special pe cei cu care am crescut pe strada
De data asta sunt mai pregatit ca niciodata
Eu fac ce vreau, pot yo, nu-mi face, sa poarte
Da’ nu renunt acum sa moara cea mai scumpa fata
Daca n-o sa fac din rapul asta o opera de arta

Refren:
Crezi ca esti mai bun ca mine, no
Niciodata
Ca poti munci mai mult ca mine, no
Niciodata
Acum stii cand ma dau batut
Niciodata
Niciodata, niciodata
Niciodata, yo

Crezi ca esti mai bun ca mine, no
Niciodata
Ca poti munci mai mult ca mine, no
Niciodata
Acum stii cand ma dau batut
Niciodata
Niciodata, niciodata
Niciodata, yo

Strofa 2:
Am invatat sa nu renunt in viata niciodata
Am invatat sa nu refuz in fata nicio fata
Am invatat ca daca vine vreunu sa ma bata
In viata asta, pur si simplu
Niciodata.. n-o sa poata
Pentru oamenii la care tin sunt capabil de orice
Eu cand scriu o piesa, scriu pagini istorice
Texte alegorice, bogate calorice, super-metaforice
.. cunoscatorii, ye ye ye
Cand ma vezi intr-un patrat tu m-aplauzi disperat
Eu pe toti pe rand va fac, va fac sufletul patrat
Gata, nu fi suparat, am glumit da’ cu substrat
Ba yo am vazut ca esti frustrat, ce-am zis, nu-i adevarat
Promit sa nu mai fac din astea niciodata
Acum a fost ultima data ca niciodata, niciodata
Ca niciodata, niciodata, ca niciodata bai

Refren:
Crezi ca esti mai bun ca mine, no
Niciodata
Ca poti munci mai mult ca mine, no
Niciodata
Acum stii cand ma dau batut
Niciodata
Niciodata, niciodata
Niciodata, yo

Crezi ca esti mai bun ca mine, no
Niciodata
Ca poti munci mai mult ca mine, no
Niciodata
Acum stii cand ma dau batut
Niciodata
Niciodata, niciodata
Niciodata, yo

Outro:
Crezi ca esti mai bun ca mine
Niciodata, niciodata-data, bai
Crezi ca esti mai bun ca mine
Niciodata
Cand ma dau batut
Niciodata-data, bai

Niciodata, niciodata..
Niciodata, niciodata, niciodata
         

Trimiteți un comentariu