LORA - Sentimentul (Versuri)

Versuri

LORA - Sentimentul (Versuri)
LORA - Sentimentul (Videoclip Oficial)
Lora - Sentimentul (Beni Barath Remix)

Strofa 1:
Cand ochii tai, ochii tai
Ma cheama cu dor
Tu la, tu la mine iara
Sunt a ta, sunt a ta
Mereu prea usor
Si vocea ta-n ureche
Ma omoara

Refren:
Dulci si amare, ganduri murdare
Pe mine nu ma mai pot opri
Tu si cu mine, suflete pline
Poate ca stii

Cand te am imi dai sentimentul
Ca prin suflete ne trece curentul
Hai, cu mine pana la stele
Si-apoi sa cadem in gol

Cand te am si se-apropie momentul
Doar iubire, asta-i sentimentul
Hai, cu mine pana la stele
Si-apoi sa cadem in gol

Strofa 2:
Cand mana ta ma cauta, vrea
Sa ma prinda ca pe-o stea
Eu innebunesc
A ta, al meu, sunt tu, esti eu
Milioane de ani sa te gasesc

Refren:
Dulci si amare, ganduri murdare
Pe mine nu ma mai pot opri
Tu si cu mine, suflete pline
Poate ca stii

Cand te am imi dai sentimentul
Ca prin suflete ne trece curentul
Hai, cu mine pana la stele
Si-apoi sa cadem in gol

Cand te am si se-apropie momentul
Doar iubire, asta-i sentimentul
Hai, cu mine pana la stele
Si-apoi sa cadem in gol

Strofa 2:
Spune, spune c-ai vise nebune
Cu mine, la capat de lume
Sa ne iubim printre lumini
Si spune, spune ca sti doar un nume
Si hai in alta dimensiune
Unde-s iubiri fara margini
Pune mana pe suflet si jura-mi iubire
Pana la infinit si-napoi
Nu ma lasa unde nu-i urma de tine
De noi
Cand te am
Cand te am

Refren:
Cand te am imi dai sentimentul
Ca prin suflete ne trece curentul
Hai, cu mine pana la stele
Si-apoi sa cadem in gol

Cand te am si se-apropie momentul
Doar iubire, asta-i sentimentul
Hai, cu mine pana la stele
Si-apoi sa cadem in gol

Trimiteți un comentariu