Jamie aka Crack Sinatra - Regrete II (Versuri)

Versuri

Jamie aka Crack Sinatra - Regrete II (Versuri)
Jamie aka Crack Sinatra - Regrete II (Piesa Oficiala)

Am baruri mai blana ca centru vechi
Lumea trece in zbor pe langa mine, nu alerg
Am globu-n mana stanga barda dreapta sa-l intep
Legat la gat cu identitatea unui fals profet
Am zis ca am zis ca fire narcisita
Bat pasu pe loc cat ai bate din palme alta cale nu exista
Judecând dupa coperta, cartea mea pare deschisă
Dragostea i la loc de cinste dar ura-i cap de listă
Am zis ca am zis ca suflet compromis
Ca rup din mine bucăți sa ti ofer viata promisa
Plec undeva departe unde n-ajungi nici cu viza
Cum sa-mi gasesc jumătatea daca plinu nu exista
Daca iadu-i pe pamant unde ma duc cand mor
Iar daca totu e un vis unde ma duc cand dorm
Si daca ma cauti sa stii ca o sa vin abia atunci cand cu adevărat ti se va face dor
Daca-s rănile tale atunci de ce ma dor
Si daca ma iubesti de ce te uiti in gura lor
Sufletul meu vitralii
Pumnii mei vitalii
Sunt aici cu tine
Capu sus fii tare
Capu sus fii tare

Lupt pentru un set de aripi
Ochii albastrii zici ca s safir
Calic dupa bani si avid
Falit dupa ani de party
Acid, putin rupt sunt palid sadic
Ca nu ma supun la represalii
Victimă de umor sporadic
Funny totuși dar e goana dupa
Money-money sa vezi manii boy
Pe la tv cum se întorc pe arestare
In rest care-i tare plafonat rămâne un oarecare
Vise frânte
De la trânte
Arde bate
In parcare
20 pe luna dar si bonus ceva mancare
Pare o viata sigura cu riscul sa fie plictisitoare
Nu-s in stare
Sa stau treaz călare
Pe un cal de mare
Merg unde ma duce soarta ghidat de suflet si soare
Incerc sa impart iubire dar ura ma împinge-n fata
Ma trezesc de dimineata
Cu gust de tutun si greata
Ochii-n 4 dupa soare prind o raza
Simt nevoia de caldura dar frigu ma tine-n viata
Vina o simt in spate dar nu ma opresc sa merg
Si ajung la timpul potrivit deci nu trebuie sa alerg
Ma opresc pe margine sa ma odihneasc, respir incet

Destinatia-i departe
Dar merita tot efortu
Te pup si te iubesc
Cand ma întorc se schimba totu.


Destinatia-i departe
Dar merita tot efortu
Te pup si te iubesc
Cand ma întorc se schimba totu.


Destinatia-i departe
Dar merita tot efortu
Te pup si te iubesc
Cand ma întorc se schimba totu.


Destinatia-i departe
Dar merita tot efortu
Te pup si te iubesc
Cand ma întorc se schimba totu.

Trimiteți un comentariu