Bibanu & Miru - In cap (Versuri)

Versuri

Bibanu & Miru - In cap (Versuri)
Bibanu & Miru - In cap (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Bibanu):
Ce sa fac ca mi-a ramas in cap
Nu mai vad nici ce fac de cand o stiu
A venit, a plecat, mi-a dat lumea peste cap
Si-acum ma prajeste de viu
Si nimeni nu-i de vina pentru ce s-a intamplat
S-a-ntamplat si-a plecat, n-a mai dat niciun semn
Si nu e nici o crima cand nu e nici o lumina
In intuneric facem ce vrem
Cu mine, stii ca e simplu de tot
Ori e all in, ori nu ne-apucam de joc
Ori ne uram, ori nu ne iubim deloc
Ori ne mintim ca sa ne scuzam un scop

Refren (Miru):
Tu, tu mi-ai ramas in cap
Si-acum nu mai pot sa scap
Nu mai pot sa scap
Sa scap, sa scap de tine

Tu, tu mi-ai ramas in cap
Si-acum nu mai pot sa scap
Nu mai pot sa scap
Sa scap, sa scap de tine

De tine, de tine, de tine

Strofa 2 (Miru):
Ce sa fac, ce vina am ca ti-am ramas in cap
Am vrut ceva mai mult, n-ai vrut si s-a terminat
Da’ acum scrii, ma cauti, dar ai numarul blocat
O sa ma intorc din drum cand o fi soarele patrat
Da, noapte cand ma suni adu-ti aminte ca nu sunt
Am stat si eu mai multe nopti cu perna, plangand
Dar am trecut peste, te salut mergand
Nu mai am sentimente, doar apa si pamant

Strofa 3 (Bibanu):
Mi-a dat dauna totala
Nu mai am ce face acum
Da’ si tie-ti place joaca
Mi-ar fi mila, da’ n-am cum
Ca un caine politist
Imi place maxim un parfum
Si cand il caut, il caut
Mhh, exact ca un nebun
Unele vor sa-mi puna lesa
Unele vor sa le dau doar adresa
Dar pe mine m-a luat tare rau cu ea
Unele vor sa le vada presa
Altele vor caluti, nu tesla
De-asta mie-mi place doar de ea, ea

Bridge (Miru):
Nu mai pot sa te scot din mintea mea
Cred ca tu i-ai facut, i-ai facut ceva
Nu mai pot sa te scot din mintea mea
Cred ca tu i-ai facut, i-ai facut ceva

Refren (Miru):
Tu, tu mi-ai ramas in cap
Si-acum nu mai pot sa scap
Nu mai pot sa scap
Sa scap, sa scap de tine

Tu, tu mi-ai ramas in cap
Si-acum nu mai pot sa scap
Nu mai pot sa scap
Sa scap, sa scap de tine

De tine, de tine, de tine

Trimiteți un comentariu