Bibanu & Miru - Imi place (Versuri)

Versuri

Bibanu & Miru - Imi place (Versuri)
Bibanu & Miru - Imi place (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Miru):
Stii ca-mi place, tot ce pica poa' sa joace,
Stii ca-mi place cand se deschid zeci, sute capace,
Stii ca-mi place, petrecere de cartier, daca nu esti cu aia grei degeaba esti de fier.
Stii ca-mi place, când pune mana pe mine, ma face sa înnebunesc,e baiat rau da imi convine
Stii ca-mi place, cand ii vad de pe scena pe aia care-s cu mine chiar daca n-am rochie trena
Stii ca-mi place, sa am tovarășii cu mine, cand suntem acolo sus ramanem ca ne convine
Stii ca-mi place, sa dau flit la fraieri pace ca si aia de ma calca tot ii iert ca s perspicace.
Stii ca-mi place, sa iti cant la ureche,uneori te liniștesc alteori te bag in streche.
Stii ca-mi place, beet-ul asta suna tare are bass-ul nesimțit si un mister la butoane.
Stii ca-mi place, sa ma petrec frumos ori in ultimul model ori la plimbare pe jos
Stii ca-mi place, muzica pe care o fac, indiferent de cat ma simti la final iti pun capac.
Se uita astia cu mare suspans știi ca dau lent dar te tin in balans ,am strălucire da dau si cu bass,dau si cu bass si daca nu esti pe nas ,sare sare inima din piept ca e concert da nu e concept,nu e problema ca avem carnet apasa pedala ca i dau direct.

Refren (Miru):
Ce iti place te face om, face om, esti cum vrei tu sa fii si esti beton
Ce iti place te face om, lasa mastile de o parte, iei coroana esti pe tron.

Bibanu:
Spune mi ce iti place
Spune mi ce iti place
Spune mi ce iti place
Spune mi ce iti place

Bibanu:
Stii ca-mi place, sa nu ma vezi mai prost decat sunt
Si daca nu vrei cearta, încearcă sa ai cuvânt.
Stii ca-mi place,mai retras decat la club nu iti place cum m am tras pun o piesa pe YouTube.
Păsărica zboara zboara și coboara intr un merțan ,carnivora devotata ca iubi este vegan,
Stii că-mi place sa fiu mereu la inaltime ca sa pot sa le dau aripi celor ce gandesc ca mine
Stii ca-mi place,stii ca-mi place viata mult d-aia nu ma dau vreun sfant sunt..stii cine sunt.
Stii ca-mi place gurita ta da tare mult,si o sa intru in ea daca mai scoti vreun cuvânt.
Stii ca-mi place, o masina pusa la punct,am muzica cu bass si trebuie sa o ascult
Stii ca-mi place sa cant, stii ca imi place sa rad,stii ca imi place sa nu stau la rand cand vreau sa te...
Stii ca-mi place!

Refren (Miru):
Ce iti place te face om, face om, esti cum vrei tu sa fii si esti beton
Ce iti place te face om, lasa mastile de o parte, iei coroana esti pe tron.

Bibanu:
Spune mi ce iti place
Spune mi ce iti place
Spune mi ce iti place
Spune mi ce iti place

Trimiteți un comentariu