What's UP X Rashid - Ploaia (Versuri)

Versuri

What's UP X Rashid - Ploaia (Versuri)
What's UP X Rashid - Ploaia (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (What's UP):
Asta e povestea noastra
Dar putea fi a oricui
Nu stiu la voi, da’ la noi n-a fost
N-a fost vina nimanui
Am uitat sa ne iubim
In goana dupa bani si timp
Sau poate asa a fost menit
Sa ne despartim
Iubirea e fragila
Cearta, inutila
Te descarci ca arma
Si incepe drama

Refren (What's UP):
Karma nu te iarta, nu te uita
Poate d-aia
De pacate nespalat
Sa cada ploaia

Lasa ploaia sa cada
Sa te spele de pacate
Din pacate
Ai plecat, nu te-ai uitat
Ce-ai lasat in spate
Lasa ploaia sa cada
Sa ma spele de pacate
Din pacate
N-am crezut ca doare asa de rau
Daca esti departe

Strofa 2 (Rashid):
Si ploua pe drumul nostru de pacate si venin
Nici nu stim daca plecam, nici nu stim daca venim
Cand iubirea fara margini e un sentiment strain
Nici o ploaie nu mai spala ce era candva divin
Nu suntem inamici, da’ poate asta devenim
Voiai sa ma schimb, da’ aveam nevoie de timp
N-ai asteptat, ai plecat, ceru’ s-a-ntunecat, ce trip
Ca ma ploua, ploua in orice anotimp

Refren (What's UP):
Karma nu te iarta, nu te uita
Poate d-aia
De pacate nespalat
Sa cada ploaia

Lasa ploaia sa cada
Sa te spele de pacate
Din pacate
Ai plecat, nu te-ai uitat
Ce-ai lasat in spate
Lasa ploaia sa cada
Sa ma spele de pacate
Din pacate
N-am crezut ca doare asa de rau
Daca esti departe

Prerefren (What's UP)
Ce s-a-ntamplat
Cu toate promisiunile
Cu tot ce ne-am jurat
Nu te-am uitat
Dar te-am iertat

Lasa ploaia sa cada
Sa te spele de pacate
Din pacate
Ai plecat, nu te-ai uitat
Ce-ai lasat in spate
Lasa ploaia sa cada
Sa ma spele de pacate
Din pacate
N-am crezut ca doare asa de rau
Daca esti departe

Trimiteți un comentariu