Tarzy - Hai Sa Ne Oprim (Versuri)

Versuri

Tarzy - Hai Sa Ne Oprim (Versuri)
Tarzy - Hai Sa Ne Oprim (Videoclip Oficial) - (Prod. Vox Latina)

Ți-am zis sa ai incredere in mine
Ca va fi bine vor veni zile senine peste ploi
Da in fine tu ai ales cu tine si ai plecat cu filme
Îți urez drum bun mare grijă si ramai cu bine

Te am acceptat nu ti a pasat
Atunci cand ai plecat la brat cu alt barbat
Cine te a ajutat cine te a ridicat
Am fost mana de ajutor cand intrasei in cacat

Daca asa da timpul inapoi n-aș fi făcut-o niciodata
Am fost atat de bun, dar ma credeai un dement
Te am ajutat cu bani cand ai ramas fara curent
Ți-am luat un telefon l-ai bagat la amanet
Când ma gandesc ca am vrut sa iti cumpăr si apartament

Imi cer scuze ca am fost atat de bun
Ti am pus luna la picioare te iubeam ca un nebun
Am renuntat si la frații mei
Bine ca am realizat ce fac banii din femei

Am observat ceva, iubirea-i doar in filme
Dormeam noapte de noapte cu un șarpe langa mine
Ce și-a luat o mare plasă cu un peste ratat
Acum se bucura ca toti o au la suflet cand o au in pat

Cat e de ciudat imi spui ca ai vrea sa te intorci
Astea sunt filme de copii poti sa te sufoci
In visul tau care ghici ce e realitatea
Puneti corpul la bataie si oferai partea

Ti-ai jucat prost cartea si nu-i loc de inapoi
Nu-i loc de amandoi nu accept un gunoi
Eu am orgolii si principii stii tu niste mizerii
Care acum vorbesc prin mine si au grija sa te sperii

Cică asa a fost sa fie ca sa intamplat
Imi zici timpul le repara nu-i nimic de reparat
Hai inchide telefon fă mai deranajat

Trimiteți un comentariu