Alex Velea x MIRA - Cadere in Gol (Versuri)

Versuri

Alex Velea x MIRA - Cadere in Gol (Versuri)
Alex Velea x MIRA - Cadere in Gol (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Alex Velea):
Iar ai parul pe obraz
Sa-ti ascunzi lacrima
Te-ascunzi si de lume
Te-ascunzi dupa zambet
Te intreb ce mai faci
Si tu imi spui bine, dar
Stiu ca nu faci bine
Se vede in privire
Ma strigi cu gura inchisa
Printr-un sarut mut
Asculta ce simt

Refren (Alex Velea):
Tot ce tu credeai ca-i zbor
Era, de fapt, cadere in gol
Dar eu o sa te prind in brate
Ca sa-ti fie mai usor

Tot ce tu credeai ca-i zbor
Era, de fapt, cadere in gol
Dar eu o sa te prind in brate
Ca sa-ti fie mai usor

Sa prinzi incredere in iubire
Din nou

Strofa 2 (MIRA):
Mi-a zis..
Baby, nu plange
In brate te voi strange
Te vindeci incet-incet
De-atunci noptile mele
Sunt reci cand tu nu vii
Vreau sa fii langa mine
Cand ma voi trezi
(MIRA, Alex Velea):
Priveste, uite ce bine ne sta
Pe acelasi drum
Si zambeste, ca ce e mai bun
Stii, urmeaza abia de-acum

Refren (Alex Velea):
Tot ce tu credeai ca-i zbor
Era, de fapt, cadere in gol
Dar eu o sa te prind in brate
Ca sa-ti fie mai usor

(MIRA, Alex Velea):
Sa prinzi incredere in iubire
Din nou
Sa prinzi incredere in iubire
Din nou
Din nou, din nou, din nou..
Din nou, din nou, din nou..

Refren (Alex Velea, MIRA):
Tot ce tu credeai ca-i zbor
Era, de fapt, cadere in gol
Dar eu o sa te prind in brate
Ca sa-ti fie mai usor

(MIRA, Alex Velea):
Sa prinzi incredere in iubire
Din nou
Sa prinzi incredere in iubire
Din nou

Trimiteți un comentariu