Parazitii - Sa nu ma iubesti (Versuri)

Versuri

Parazitii - Sa nu ma iubesti (Versuri)
Parazitii - Arma Secreta (Album)
Parazitii - Sa nu ma iubesti (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Ombladon):
Nu incerc sa dau sfaturi, nu stiu sa te-nvat de bine
Cand eu n-am stiut s-aleg ce ii rau sau bine pentru mine
Dar tine-te tare, tine-ti cuvantul
Chiar daca lacrimile tale-s grele, le gauresc pamantul
Cunosc singuratatea, cunosc sentimentul, nu-i gluma
Sa vrei sa te stranga cineva drag in brate pana te sfarama..
Imi vine acru-n gura, ca spun asta, parca mi-e frica de mine
Dar tu sa fii tare nu ca mine, copile!
Am luat droguri, o sa iei si tu, nu spune nu, inca
Ideea e sa le lasi ca parintii tai sa nu te planga
Imi bag capul sub gluga.. Mai trag o dunga lunga
Nu ca nu pot sa le las, dar n-am gasit motivul inca
Poate o sa fii tu motivu, copile, dar cine stie
Ca tu n-ai venit inca pe lume, m-am si certat cu ma-ta-n berarie
In aburii de pe geamul rece, iti scriu, sa citesti, cand cresti:
Copile, tu.. Sa nu ma iubesti!

Strofa 2 (Cheloo):
Secretul e sa taci, cand nu stii ce vrei sa vorbesti
Nu incerca sa pari altcineva, cand nu stii cine esti
Nu inceta sa visezi, e gratis, n-ai ce sa pierzi
Sa nu crezi in destin ca in timp te plafonezi
Nu promite ce nu faci si sa-ti tii cuvantul dat
Si dacă o dai de gard sa nu te minti ca te duci in cap
Sa nu furi, sa nu torni, sa nu dormi pe tine
Sa nu intorci obrazul, cand o dai, da-o bine
Toata lumea se grabeste sa ne invete umilinta
Daca dusmanul tau sunt eu, dusmanul meu e constiinta
Detest complezenta, ma plictiseste grav
N-ai sa schimbi nimic daca te lasi influentat
Calea de mijloc e-un drum aglomerat
Cand o sa ajungi intarziat, la destinatie, vei fi total schimbat
Paradisul e in paragina, a fost cumparat
Accesul e limitat, planeta s-a micsorat

Trimiteți un comentariu