Parazitii - Parc-as f**e ceva (Versuri)

Versuri

Parazitii - Parc-as f**e ceva (Versuri)
Parazitii - Arma Secreta (Album)
Parazitii - Parc-as f**e ceva (Piesa Oficiala)
Parazitii - Parc-as f**e ceva (Videoclip Oficial)

Refren (Ombladon):
Sigur ca nu si probabil ca da
Sunt condamnat, tu esti pedeapsa mea
Ma uit la tine cu inima rea
Si parc-as f*te altceva.

Sigur ca nu si probabil ca da
Sunt condamnat, tu esti pedeapsa mea
Ma uit la tine cu inima rea
Si parc-as f*te altceva.

Strofa 1 (Ombladon):
2010-19-16, mi se rupe-n 14
Am zis ca stau vraiste, pai stau vraiste
Proaspat iesit din mama in mintea mea era
Ca daca asta e lumea, parc-as f*te ceva.
Sa cante fanfara, pe scurt, reprezint tara
Sunt ala beat, drogat care canta la para
Contrariat, e adevarat ca distrugeti lumea
Imi pasa, dar nu prea si parc-as f*te ceva.
Cand ma opreste garda ca-s beat pe undeva
Deschid usa si cad ca asa vrea p***a mea
In scoala la tabla atunci cand ma scotea
Tot ce aveam in cap era parc-as f*te ceva.
Cand mergeati la vot sa alegeti p***a mea
Gandeam pe canapea si parc-as f*te ceva
Cand femeia e isterica ca asa e ea
Ma uit la ea, eu parc-as f*te altceva.

Refren (Ombladon):
Sigur ca nu si probabil ca da
Sunt condamnat, tu esti pedeapsa mea
Ma uit la tine cu inima rea
Si parc-as f*te altceva.

Sigur ca nu si probabil ca da
Sunt condamnat, tu esti pedeapsa mea
Ma uit la tine cu inima rea
Si parc-as f*te altceva.

Strofa 2 (Cheloo):
Ai gusa pe tate, tatele pe burta,
Burta pe p***a si-n picioare esti scurta,
Esti urata ca foamea
M-am tot intrebat: pe ce droguri eram cand ne-am combinat.
Facem rebus la bec, bem cancer la pet
De cand suntem impreuna nu ma mai respect
Comunicarea e totul, fa, i-auzi p***a mea,
Daca dragostea invinge, parc-as f*te ceva.
Las-o-n c***, daca nu-i s*, e clisma
Luam Oscar la p****o cu lampa stinsa
Noi o facem prea des, nu musca mana intinsa
Te-am f*tut la cutremur, te mai f*t la eclipsa.
Recomand postu' negru si ruga aprinsa
10 ani, 20 de ani, e ilegal sa f*ti in p***a
Exista iubire, tu esti dragostea mea,
Da' daca tot vine vorba parc-as f*te ceva.

Refren (Ombladon):
Sigur ca nu si probabil ca da
Sunt condamnat, tu esti pedeapsa mea
Ma uit la tine cu inima rea
Si parc-as f*te altceva.

Sigur ca nu si probabil ca da
Sunt condamnat, tu esti pedeapsa mea
Ma uit la tine cu inima rea
Si parc-as f*te altceva.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro