Parazitii - Marfa curata (Versuri)

Versuri

Parazitii - Marfa curata (Versuri)
Parazitii - Arma Secreta (Album)
Parazitii - Marfa curata (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Cheloo):
Astrele azi imi recomanda, sah mat si mat la bagaboanta
Mai baga un rand de otrava curata
Ma simt de parca am spart o banca
Am intrat ilegal pe timp de furtuna
Cu bocancii jegosi in lumea buna
Toti se tem sa spuna ce vor sa spuna
Si se tem ca ce vor e doar o minciuna
Fetelor, dati din cur cu gandul la p***a
Pune-ti mainele in aer daca marfa e buna
Nimic nu se pierde, totul se consuma
Am nevoie de haos, de-aia ce fac eu suna
Inspiratia vine de la Amsterdam,
Nu e capatul lumii, cand e capat de gram
Daca dracu ne pune, dracu ne-ncearca, la dracu
Cand ma vreau mai bun s-alege prafu
Ingerii strengane fumati la harpa
Vreau muzica, cox, alocool, s*x iarba
Ceasu ne arata ca timpul nu iarta
Mai bine acum decat niciodata

Refren (Cheloo, Ombladon):
Marfa, vreau marfa curata
Am coarde sensibila dezacordata
Viata asta-i o bagaboanta
Pune-ma la plata pe lumea ailalta

Marfa, vreau marfa curata
Am coarde sensibila dezacordata
Viata asta-i o bagaboanta
Pune-ma la plata pe lumea ailalta

Strofa 2 (Ombladon):
Fiind bine crescut cand intru salutbuna ziua!
Banii, baga-v-as p***a-n gat
Gaborii vor sa ne faca fenta
Va f*t in gura, multumim pentru oferta
Multi au incercat sa ne faca cheie
Dar sunt mai prosti decat e la bautura o femeie
Umbland tampit am descoperit un mit
Femeile nu beau, femeile inghit
Viata nu ne-a oferit multe pe bune
Dar faca una buna, toate relele din lume
Iti bat la usa sa te ciocanesc.. defapt
Iti ciocan la usa de te bat
Alcool, iarba, e exact ce pare
Cod rosu de verde, cod galben de inchisoare
Lasa-l sa arda, ......., in viata ca berea.. una rece, una calda
Cu berea in mana cand toti ma lasa balta
Ma intreb in ce directie e lumea ailalta
Pe de alta parte, bai, sa stii
Tine fericirea noastra, suntem fericiti

Refren (Cheloo, Ombladon):
Marfa, vreau marfa curata
Am coarde sensibila dezacordata
Viata asta-i o bagaboanta
Pune-ma la plata pe lumea ailalta

Marfa, vreau marfa curata
Am coarde sensibila dezacordata
Viata asta-i o bagaboanta
Pune-ma la plata pe lumea ailalta

MARFA

Trimiteți un comentariu