Parazitii - Asta e rap (Versuri)

Versuri

Parazitii - Asta e rap (Versuri)
Parazitii - Arma Secreta (Album)
Parazitii - Asta e rap (Piesa Oficiala)

Intro:
(E groaznic!)

Strofa 1 (Cheloo):
Sunt un mic El Chapo
Între legendele urbane
Condamnat la 2 ani pentru 0. 6 grame
Nu practic ce predic, dar predic ce practic
Şi par civilizat, dar sunt încă sălbatic
Răbdarea mea e infinită, dar nu-mi place să aştept
Şi ştiu că n-am să termin la termen ce nu încep
Te-nţep în cuvinte până curge sângele
Mi-a furat D. I. I. C. O. T. -ul iarba, vreau să fac o plângere
N-am tratat, plagiat de semantică
Ce atâta zbucium lăuntric şi labă tantrică
Muzica mea-i romantică ca fizica cuantică
Că realizezi că nu o înţelegi faci atac de panică!
Cultivăm violul, condamnăm cultura
Iisuse Hristoase, nouă ne place băutura
Dăm cheie din nou când se încheie aventura, căci mamă ce bine e: *să-mi bag p****
Umblu cu vipere după stingere şi n-am încredere să vă las la necaz curvele, singure
Să curgă rimele în rap sunt motivat
Eu nu sunt original, Sunt unicat...

Refren (Cheloo, Ombladon):
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mesaju' e necenzurat,
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mă ia de cap, când sunt fumat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Merge cu iarbă, când sunt beat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Dacă e crimă-s vinovat

Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mesaju' e necenzurat,
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mă ia de cap, când sunt fumat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Merge cu iarbă, când sunt beat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Dacă e crimă-s vinovat

Strofa 2 (Ombladon):
Vă bag p***a în gură, am sentimente nu-s robot
Când rap-ul se fute în cur rezultă trap şi pop
Nu-i treaba mea, dar p**a mea sunteţi foarte falşi
Când voi căutaţi Underground-ul la etaj!"Ne laşi?!"
Da' multe ştim eşti mare MC
Tu şi cu încă 3, 4, sute de mii
Păi uite Bididii, nu-i mai ascultă nici puţa
Că se dau huţa-huţa cu h******ţa
Mă piş la rădăcina ta să-ţi crească
nasu'
Agasant ca Gangsteru' îţi vreau portofelul şi lanţul
Confecţionăm deranj, pe capete de laşi
Nu m-am vândut nici când n-am avut ce să mănânc, deci marş
Ai plecat de jos, nici nu te-ai ridicat.
Încă stai pentru bani în genunchi dă-te-n căcat!
Păi m**, păi m**e mai bine rap-ul lăsaţi-l, dacă n-aţi înţeles nimic nu-l mai cântaţi,
dansaţi-l
Sunteţi plini de perle nu ştiu ce vrea să însemne spuneţi că prezentaţi realitatea, dar daţi
mereu gherle
C-am tras de mine ani de zile şi eu ştiu de fapt cât sunt ei de p***e şi cât sunt de băiat
M-am apucat de el nu-l las
Şi mor, tot îl fac
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap.
Futu-vă-n gură, Futu-vă-n cap.

Refren (Cheloo, Ombladon):
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mesaju' e necenzurat,
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mă ia de cap, când sunt fumat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Merge cu iarbă, când sunt beat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Dacă e crimă-s vinovat

Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mesaju' e necenzurat,
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Mă ia de cap, când sunt fumat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Merge cu iarbă, când sunt beat
Ăsta-i rap, Ăsta-i rap
Dacă e crimă-s vinovat

Trimiteți un comentariu