Samurai - Ceva Sublim feat. AVA (Versuri)

Versuri

Samurai - Ceva Sublim feat. AVA (Versuri)
Samurai - Ceva Sublim feat. AVA (Piesa Oficiala) - (Prod. Checka)

Cartieru’ doarme, eu abia am deschis ochii, drame
Suna intruna de la banca c-am luat doua telefoane
O pune p-una sa ma sune pana ma trezeste
E Romania, am un leu rupt, nu mi-l primeste

Ma-ntreb ce-o zice Mircea Vlad, Mihai sau Stefan
C-au vandut tara noastra draga pe-o geanta cu bani
Ma-ntreb daca plecam ca altii, acum unde eram
Ma-ntreb, oare venea si Samurai sau doar Bogdan

De douas’opt de ani caut ceva sublim
Stiu tara de la cap la cap, am fost si p-afara un pic
No, nu inteleg de ce mi-a luat atata sa ma prind
Ca tot ce cautam, de fapt, a fost sub ochii mei tot timpu’

Mama, tata, sora-mea cu ala micu’
Sa fac totu’ pentru bani ar insemna sa le uit chipu’
Cred c-ai vazut si tu cum ne maina timpu’
Sa-i vad o data pe an, m-as simti pe lume singur

Io, caut ceva sublim in tot decorul asta gri
E era digitala, poze fara amintiri
Degeaba ai atatea cereri de prietenii
Ca te-am vazut pe-o banca singur, intr-o zi

Si nu pareai prea fericit, desi in poze pari atat de vesel
Nu stiu de ce se tot mint, eu nu sufar dupa zdrente
Trag pe mine un tricou rupt, nu ma pierd in aparente
Am grija de suflet, trup, ma hranesc cu epitete

Fara regrete, mai ceva ca un robot
Aur, cand ma pun la scris, scot de sub rugina, foc
Ma prinde noaptea tarziu ratacind printr-un block note
Arta-i ce te tine viu si, dupa, ofera-i tot

Caut ceva sublim in goana asta dupa cash
Multi zic ca-s fericiti, d-am vazut prea multi cum se sterg
Zilele pe repeat, vezi doar sa nu alergi incet
Ca timpul te lasa in urma atunci cand visezi

Cand inima iti spune sa mai stai
Vrei sa ai sa poti, s-ajuti, sa dai
Este greu sa pleci departe-n noapte
Cand inima iti spune mai ramai
Vrei s-ajuti, sa fii tu cel dintai
Nu te pierde, nu uita de tine

Trimiteți un comentariu