NELI - Ma Poti Ajuta? (Versuri)

Versuri

NELI - Ma Poti Ajuta? (Versuri)
NELI - Ma Poti Ajuta? (Piesa Oficiala)

Serios, ma tripez des!

Am atatea filme in care as face lucruri necurate
Dar e chill ca sunt bun, nu ma fortez!

Am nevoie doar de fir si de ac ca sa cos orice rana
Ma vindec cand vorbesc!

Habar n-ai cate simt despre voi si le-am scris peste tot
Dar m-abtin nu le postez!

Am nevoie de weed si de stud, ca sa uit
Dar de fapt, tot le simt nu ma prostesc!

Ma gandesc ca ma sparg mult prea mult
Si mi-e frica, mi-e frica nu vreau sa gresesc!

Am nevoie de joint si de tine de mic si de vibe, asta-i tot ce iubesc!
Am nevoie de oameni, dar oamenii fac doar alegeri in functie de gest
Asa ca ma tripezi, cand fumez...

Nu ma intreba!
Frate, te rog eu! Nu ma poti ajuta?
Nu la telefon, trai-ti-ar p**a ta!
Nu te-au invatat baietii treaba grea?
In nici-un caz sa n-o mai faci!

Nu ma intreba...
Frate, te rog eu! Nu ma poti ajuta?
Nu la telefon, mai da-te-n p**a mea!
Nu te-au invatat baietii treaba grea?
In nici-un caz sa n-o mai faci asa!

Copii...DROGURILE NU SUNT BUNE cu adevarat!
Daca unii o fac, o fac cu cap si fiti siguri ca nu trbuie sa bagati toate prostiile.
Toate cacaturile, legale si alte DROGURI PUTERNICE, cum sunt CODEINA, PASTILE, XANAXURI si ce va mai arata astia...
Te ia cu PARANOIA, te ia cu SEVRAJE, te ia cu NASOALE, NU E COMBINATIE!
Nu e smecherie adevarata sa te spargi ca prostu'...
Un baiat destept le calculeaza si stie ce e bine,
Asa ca FII BAIAT DESTEPT!

Toate lumea isi bate joc
Ne iau la misto cand fumeaza chistoc
Amesteca fanta si zic ca-i sirop
O ard cica-s gangsta, in casa la opt
Sunt prinsi la mijloc, intre bine si rau
Intre arfe de bloc, gasca aia mare ce-a asculta hip-hop...
Doamne de ce nu s-au prins ca deloc...
Nu poti fi smecher cand totu-i un moft?

Asta n-ajuta si acum ii zic trap
Se topaie mult si tre sa mint ca bag
Ca fac si ca dreg si ca fut si ca trag
Ca garda ma vrea si ca eu tre sa scap

Ca strada ma stie, ma simte setat
Si corpu ma tine, ma cere sedat
SUNT DOAR IRONII TOT CE-AM SPUS, ce cacat
Merg sa ma duc sa ma culc ca sunt spart!

Nu ma intreba!
Frate, te rog eu! Nu ma poti ajuta?
Nu la telefon, trai-ti-ar p**a ta!
Nu te-au invatat baietii treaba grea?
In nici-un caz sa n-o mai faci!

Nu ma intreba...
Frate, te rog eu! Nu ma poti ajuta?
Nu la telefon, mai da-te-n p**a mea!
Nu te-au invatat baietii treaba grea?
In nici-un caz sa n-o mai faci asa!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro