El Nino feat. Peter Larss - Sa imbatranim frumos (Versuri)

Versuri

El Nino feat. Peter Larss - Sa imbatranim frumos (Versuri)
El Nino feat. Peter Larss - Sa imbatranim frumos (Videoclip Oficial) - (Prod. Spectru)

Refren (Peter Larss):
Familia mă face să simt că trăiesc
Când intru în casă din suflet zâmbesc
Ei m-au ridicat de jos
Să îmbătrânim frumos

Familia mă face să simt că trăiesc
Când intru în casă din suflet zâmbesc
Ei m-au ridicat de jos
Să îmbătrânim frumos

Strofa 1 (El Nino):
Pentru toți anii frumoși în care am dormit in ghete
Și nu vedeam mai departe de discoteci si fete
Pentru dragostea pe care am oferit-o sunt convins
Că urmează să primesc ce mi s-a arătat in vis
Un bătrân liniștit lângă bătrânica lui
Îi mulțumește neîncetat ca n-a rămas al nimănui
Meșterește la un cui, trage o data și zâmbește
O mângâie pe frunte și îi spune că o iubește
Când ești tânăr, visezi o carieră
O mașina belea și să treci de frontiera
Să vezi in portofel cât mai multe hârtii
Și nu te gândești o clipă la ce ai putea să devii
Singurătatea e mai grea ca orice boală
Și nu ți-ai dori să mori cu adevărat de plictiseala
Arogonța ta din tinerețe a despicat
Orice înțeles al cuvântului bărbat

Refren (Peter Larss):
Familia mă face să simt că trăiesc
Când intru în casă din suflet zâmbesc
Ei m-au ridicat de jos
Să îmbătrânim frumos

Familia mă face să simt că trăiesc
Când intru în casă din suflet zâmbesc
Ei m-au ridicat de jos
Să îmbătrânim frumos

Strofa 2 (El Nino):
Fiecare faptă bună, e răsplătită
Și ce ai făcut bine niciodată nu se uita
Trebuie să te simtă când o iei in brațe și
Trebuie să o iubești o viață dacă ți-a făcut copii
Să îmbătrânim frumos, însemnă bunătate
Să rămâi in inimile oamenilor după moarte
Ce însemnă viața fără dragostea de acasă
Spune-mi cum te simți când te pui singur la masă
Trebuie să realizăm cât trăim pe aici
Că putem să fim părinți și putem să fim bunici
Cu voia Domnului, cu ambiție și răbdare
Oamenii pot să trăiasca o viață intr-o familie familie mare
Ai nevoie de o schimbare in viața ta rapid
Dacă vrei să îmbătrânești frumos sa fii iubit
Un copil e o binecuvântare
Și când apare poți să spui că ai lumea la picioare

Refren (Peter Larss):
Familia mă face să simt că trăiesc
Când intru în casă din suflet zâmbesc
Ei m-au ridicat de jos
Să îmbătrânim frumos

Familia mă face să simt că trăiesc
Când intru în casă din suflet zâmbesc
Ei m-au ridicat de jos
Să îmbătrânim frumos

Trimiteți un comentariu