The Motans - Invitat (Versuri)

Versuri

The Motans - Invitat (Versuri)
The Motans - Invitat (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Ai ai distrus tot in ce-am crezut
Mi-ai întors toata lumea pe dos
Dar ai făcut-o frumos
Mi-ai mi-ai dat inima peste cap
Mi-ai facut plinul de fluturi in stomac
Dar timpul i-a luat

Refren:
Si ma intreb doar la misto asa
Daca ar fi iesit ceva
Daca pe gânduri nu as fi stat
Daca de tot nu m-ai uitat

Strofa 2:
Nu ma voi putea ierta
Viata-i ciudată nu-i așa?
Spune-mi cum de am ajuns
Invitat la nunta ta
Am păstrat pentru tine sa stii
Mici fiori in sertarul cu speranțe
Si tot felul de prostii
Nu nu am reusit să-ți spun
Nu mai conteaza acum
Viata e un drum frumos
Iar eu iti spun drum bun

Refren:
Si ma intreb doar la misto asa
Daca ar fi iesit ceva
Daca pe gânduri nu as fi stat
Daca de tot nu m-ai uitat

Nu ma voi putea ierta
Viata-i ciudată nu-i așa?
Spune-mi cum de am ajuns
Invitat la nunta ta

Trimiteți un comentariu