Super ED X Shift X Runnix - Fisa (Versuri)

Versuri

Super ED X Shift X Runnix - Fisa (Versuri)
Super ED X Shift X Runnix - Fisa (Freestyle)

Refren:
Până și în zilele în care îmi pică greu fisa
Tot mă piși pe ei de zici că am intrat in M.I.S.A.
Muzica mea este o bagaboantă fetișistă
Și nu ai cum s-o cumperi manca-ți-aș pe doar o fisă!

Strofa 1 (Super ED):
Ce să vezi am pus șireturi roz direct pe Adidas
O bluză trening galbenă pișat, e tot Adidas
P**da ta nu-i tristă coaie când îi plâge p**da
Se bucura că mi-a văzut zâmbetul de revistă
Cobor din Mitsubishi tamponat, mă doare în pulă
Cu o bastârcă în mână pregătită, artă pură
O aprind de parcă ar fi legal macar un pic
În afară de iarbă, totu-i “Legaliz It.
Fata-i din Galați are pe spate un fluturaș
Mă fute de placere, niciodată pentru cash
Ne futem și noaptea și dimineața, după plec
Să servesc micul dejun direct la “Cafe Anglais”.

Strofa 2 (Shift):
Cobor din Bmw c-o bagaboantã, Monalisa
C-o roata spartã stau pe o parte ca-n turnu din Pisa,
Isi desface cracii, eu am Mastercard si Viza
Wow mi e cald de mor, desi simt cum mã bate briza,
Saveica-i din Constangeles si stiu care e miza,
O curentez sa sarã, zici cã-s conectat cu priza
Doar eu cu ea si nimeni nu ne poate localiza,
Ca-s visu ei chiar daca ea nici mãcar nu mai visa...
Am un Jordan Retro 1 si-un tricou Moschino,
Shift si Super ED, a.k.a DeNiro si Pacino,
Sunt un fel de Pepe baby, stii c-o ard latino,
Te filmez si-ti place, fato spune-mi Tarantino.

Trimiteți un comentariu