STAIL - Tot Ce Cant ft. Starr Boi (Versuri)

Versuri

STAIL - Tot Ce Cant ft. Starr Boi (Versuri)
STAIL - Tot Ce Cant ft. Starr Boi (Piesa Oficiala)

Da' tot ce cant, e despre tine, baby! Ca te port in gand!
Tu nu ma lasi sa cad, cand sunt nervii la pamant!
DA' TOT CE CANT, E DESPRE TINE BABY! CA TE PORT IN GAND!
NU NU MA LASI SA CAD, CAND SUNT CU NERVII LA PAMANT!

Si tot ce pot sa fac este sa scriu dar
penita a intemnitat filingu asta, e bizar
Te rog, nu m-ameninta ca pleci, iar!
Decat sa ne certam, prefer sa dau battle cu rapperi necunoscuti...
macar acolo se striga schimba, aici e aceeasi directiva
vi, futi ritmul, sigur, nu sunt primul si nici ultimu...
Dar in stilul meu, am rescris filmu ca sa fi si tu!
Vibe-ul meu in dis shit! stai...
Chiar eram fericit? Sau e doar un trip, melancolic, cu amintiri imputernicit
Ca e FIGHT CLUB in dis bitch, dai in mine ca n-ai in mine un life-line sa nu pici
Yo bag pai, high, iar tu bye-bye,
fiindca n-am faima, acei bani ice,
iar ai tai iti doresc un high life,
deci nu mai stai pana merge,
si yo nu intretin, doar te tin sa pleci!
Imaginea ta pe pagina asta, am ajuns sa ma bag si in asta
Am promis ca voi fi aparte si am de gand sa fac fix asta

D-aia in orice rand din tot ce cant, daca te uiti atenta, poti sa te vezi razand, te port in gand

Da' tot ce cant, e despre tine, baby! Ca te port in gand!
Tu nu ma lasi sa cad, cand sunt nervii la pamant!
DA' TOT CE CANT, E DESPRE TINE BABY! CA TE PORT IN GAND!
NU NU MA LASI SA CAD, CAND SUNT CU NERVII LA PAMANT!

Si tot ce pot sa fac este ce stiu eu, merg mai departe, realitate si dorinta
Spiritul, durere, le-am ingropat sub o ...ah!
Nimeni n-are in lume numai nemesis, e oglinda
Iubirea ta ma tinea in vid, acoperit de raindrops
N-avem decat 1 moment, sa-l facem Totdeauna!
Ai grija ce-ti doresti pentru ca s-ar putea intampla ;)
Ai iubire in viata ta, atunci tu protejeaz-o!
Sau ramane doar speranta si schimba orice urmeaza...
IN DRAGOSTE! Daca'o'ste intrebi de ce n-am fost eu, prea onest
E fiindca in dragoste, poate o's'te pierzi pe sine, la fel de usor cum se poate sa ranesti iubire

TICALOS! TICALOS! Am ranit iubire; mincinos! mic, gelos! am furat iubire;
Recunosc, nu pot tine pasul si nici nu te mai cunosc, deci le-am scris despre mine... da tot ce

Cant, e despre tine, baby! Ca te port in gand!
Tu nu ma lasi sa cad, cand sunt nervii la pamant!
DA' TOT CE CANT, E DESPRE TINE BABY! CA TE PORT IN GAND!
NU NU MA LASI SA CAD, CAND SUNT CU NERVII LA PAMANT!

Trimiteți un comentariu