Spectru - Intro "SIRENE" (Versuri)

Versuri

Spectru - Intro "SIRENE" (Versuri)
Spectru - Intro "SIRENE" (Videoclip Oficial) - (Prod. Criminalle)


Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Tu nu ma vrei in top dar stai Ca nu-i dupa tine si imi canta la nai Sirenele seara pe diguri picteaza Stelele pe cer, ma invidiaza Baza fratelo, am dinero si hipe Fac mare show daca vin la Mike Bine ai venit facem valuri cu spuma In fiecare zi, nu o data pe luna O data-n furtuna, o data mai chill Ca numele meu se traduce copil Am un deal cu familia, dau din pasiune si ridic un castel pe care n-o sa-l darame Un batalion de hateri, sunt pregatit Vor sa ma puna pamant si zic Am uimit prin munca, MARs Ca ma iubeste orice oras Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Eu nu sunt dealer de c*****a si nici nu produc amfetamina Am o grila pe bot si curaj La padure cobori din portbagaj La kilometraj, am rulaj Iti dau de iti sar plamanii la basi Sunt superstar, vin sa te fac N-am probleme cu garda de fapt Luna ma vede, vorbeste cu mine si vrea sa-mi aline durerea, un caine Pe care-l credeam loial m-a muscat Raaa m-am ridicat Delicat sa nu creada ca sunt o gorila intre pietre se vede mai greu o reptila Aprinde o lumina sa te vad cum arati Ca povestile tale sunt luate din carti Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna Aud sirenele, imi stiu problemele Vorbim seara pe diguri si pictam stelele Vorbim cu luna bre si bem sampanie Facem valuri cu spuma si zambim in furtuna

Trimiteți un comentariu