Phunk B / TessellataRaps #10 (Versuri)

Versuri

Phunk B / TessellataRaps #10 (Versuri)
Phunk B / TessellataRaps #10

Yeah
Sparg capetele lenevind si
Eu sunt de vina , de pilda uite ce devin
Numero unu , cuvantu meu e de firma
Flutura foile ,vin
Fetele vin ca scot ciobanu si oile
Se inghesuie bine-voind
Da vezi si un cadru intim
Cat mai rapid , scuza ma fa-mi un refill
Shit , pune o pe firma
Asteapta putin ,ah, e ma-ta fir ma
Ce sa-i transmit : "E un imputin ,ah?!"
Ahaha ,da, pentru putin fa !

Tre sa iti faci curat (hey hey)
Tre sa iti faci curat in camera
Asa a zis maica-ta barbate
Ce-ai ma te-ai tripat (meahhh)
Face versuri pe tine ce te-ai schimbat
Acum ti-o fii frica de moarte (baii)
Un moment sa ma reculeg ce dis,ce dis si vis aviz de visu meu atins
Pica fisa fix intre avize , am fix ce am zis eu
Tu nu o sa te prinzi , plus daca te prinzi
Comportamente defecte , efectele , o sa le simti

In primul rand fata de parinti
In ultimul timp de politie sau invers
Depinde de caz , de necaz mai exact
Tu poti sa scrii azi (at me) si dupa sa scapi
Nu jucam GTA ,GTA a tras in lumea asta a lor multicolora
Daca ai sta si ai gandi o ora ai vedea ca e doar
Oculul din decor , iar la interventie putin de vorba

Da zi mi manca ti as gura ta , care-i treaba ?!
Zi-mi de cartier , zi-mi cum e cu strada
Zi-mi de brigada ta care ra ta ta ta
Orice pedestrian ce intamplator trecea
Nu te afrima fara fibra fraiere
Romania forme fara font
Ca-s te aperi dai un telefon
Pronunti incorect "terefo"
Transparenta modestiei tale false ma enerveaza
Nu stiu cum esti suportat acasa sau daca esti asteptat acasa,nu conteaza
Vezi tu baiete , faima bruiaza poeti
Altii abuzeaza de ei
Banu e targetul lor si o sa iti promita ce vrei si ce nu vrei
Vezi ce iscalesti sa nu te belesti pe viitor sa mai poti sa foloesti numele tau
Ca ei il vor , pur suflet

Totul are un pret , banu-i necesar
Para-ndarat , nu sta sa pice un zar
Baga munca , educa-te , citeste un pic macar
Nu fii mitocan , dar nici un exemplu de urmat
Insa cauta-ti un om mai bun si altii oricum
Iti vor lua urma !

Trimiteți un comentariu