NOSFE - PROTOTIP feat. Killa Fonic (Versuri)

Versuri

NOSFE - PROTOTIP feat. Killa Fonic (Versuri)
NOSFE - Inainte Nosferatu (EP/Album)
NOSFE - PROTOTIP feat. Killa Fonic (Piesa Oficiala)

NOSFE:
Sunt... Unchiu... mânca-mi-ai... p**a!
Ăștia merg cu turma...
Le dau sângele pe nas, ca la Uma Thurman!
Concurență, gura!
Sunt un prototip, ce-ți dau io-ți clănțăne dantura!
Bagabont inteligent, umblu doar cu zeamă,
Bine Boss, cu Emotiv Munteana!
Camarazi în treabă, ca Mafia, pe viață,
Când câinii de pază dorm, îi ciuruim în casă...
Toată lumea știe ce facem la Seek,
Vorbesc strict de zeamă, știu că ai dat click!

Refren:
Coardo! Sunt prototip! Coardo! Prototip!
Coardo! Nu m-agit! Coardo! Sunt prototip!
Coardo! Sunt prototip! Coardo! Prototip!
Coardo! Nu m-agit! Coardo! Sunt prototip!

Killa Fonic:
Coardo, sunt un prototip pentru tine prea scump fă!
Am plecat din mahala dar statusu’ meu e lux, fă!
Ma port la Burberry, mix cu Vansc lanțuri și Rolex, băi!
U la la, cât zace-n blunt, tragi un fum și faci s*x, băi!
Caprei tale nu-i zic să se-ndoaie, că-genunchează...
Capra ta se-ndoaie cu MD, căci n-are clasă...
P**a mea făceai tu în 2003, când eu emigram?
Cât ciordeam cu brigada, Mama știe cât delăream!
Cât muncesc să-mi pun curu’ pe statusu' ăsta, nu cobor!
S*x pistol, târfo, p**a mea-i rock n roll!

Trimiteți un comentariu