Liviu Teodorescu - Luna Plina (Versuri)

Versuri

Liviu Teodorescu - Luna Plina (Versuri)
Liviu Teodorescu - Luna Plina (Videoclip Oficial)
Liviu Teodorescu - Luna Plina (Video Teaser)

Strofa 1:
Imi vine sa strig
Dar strigatele pe buze se sting
Cand energiile noastre se-ating
Am niste stari de nu pot sa-mi explic
Si simt ca m-apasa
Pentru ca inca mi-e noaptea mireasa
Pentru ca dac-o vad ii cad in plasa
Tine lumina aprinsa in casa
Inchide usa la intrare
Pune la geamuri zavoare
Ca ispita e mare

Refren:
Afara-i frig si-i luna plina
Si demonii ies la lumina
Iubire, tine-ma aproape
Sa nu m-avant si eu in noapte

Afara-i frig si-i luna plina
Din cer cad picaturi de vină
Iubire, tine-ma aproape
Sa nu m-avant si eu in noapte

Strofa 2:
Simt cum instinctele mele se-aprind
Iar judecatile mele se sting
Nu vreau sa te vad din nou suferind
Inchide usa la intrare
Pune la geamuri zavoare
Ca ispita e mare

Refren:
Afara-i frig si-i luna plina
Si demonii ies la lumina
Iubire, tine-ma aproape
Sa nu m-avant si eu in noapte

Afara-i frig si-i luna plina
Din cer cad picaturi de vină
Iubire, tine-ma aproape
Sa nu m-avant si eu in noapte

Strofa 3:
Toate ielele adunate intr-un loc
Se tot agita sa ma traga intr-un joc
Eu dau cu apa, ele dau cu foc
Tu, tine-ma de mana bine
Nu stiu cat ne mai tine
Si vocile lor imi spun
Sa te las balta si sa plec de nebun
Eu dau cu apa, ele fac totul scrum
Tu, tine-ma de mana bine, bine

Refren:
Afara-i frig si-i luna plina
Si demonii ies la lumina
Iubire, tine-ma aproape
Sa nu m-avant si eu in noapte

Afara-i frig si-i luna plina
Din cer cad picaturi de vină

Iubire, tine-ma aproape
Sa nu m-avant si eu in noapte…

Trimiteți un comentariu