Killa Fonic - DORETA (Versuri)

Versuri

Killa Fonic - DORETA (Versuri)
Killa Fonic - DORETA (Piesa Oficiala)

Refren:
Noaptea când închid ochii se zbat nu le convine,
O fi de la vicii stiu da’am si am sechele in mine,
Asa ca dorm cu Doreta,
Și cu beretta,
Ma f*t cu doreta,
Dorm cu doreta.

Strofa 1:
Ce p**a mea e trendingul când eu sunt trendsetter ah
Io fac muzica pentru intelect șmecher bai
Unii vor sa se incalte mai mult decât le e numarul
Când ies din barlog își ascund capu’ le văd umarul
nu ma pup decat cu nevasta Mama si fratimiu
Groupies nu ma pupa decat pe inele ceasuri cruci
te-ai F**e cu mine ma judeci dupa statura
Sarac In portofel și in duh te papam ca pe anafura
Daca-l chem pe unchimiu pilelele tale-S la dracu
Viata mea inainte de trap n-o stie nici avocatul
Self made coardo nu ma ghideaza nimeni
N-am semant ca tarfa o fac pe p**a mea strada stie
Conexiune est italia nicaieri n-am chirie
Toata familia mea e cea mai respecta se stie
Stii ca niciodata n-am sa fiu o tarfa in industrie
Jumate din ei sunt falsi ipocroti și cam le scartaie

Refren:
Noaptea când închid ochii se zbat nu le convine,
O fi de la vicii stiu da’am si am sechele in mine,
Asa ca dorm cu Doreta,
Și cu beretta,
Ma f*t cu doreta,
Dorm cu doreta.

Strofa 2:
Io n-apar In carti dar stiu bibliotecarul
Tarfa ta imi stie albumele pe de rost ii zic bravo!
Hainele ma contureaza cioara eu sunt modelul
Burberry pana in cap pe cap corana pupa inelul
Distrug statistica nivelu’ pulii mele-i baban
Bagaboanta ta baga 8opturi ca un matematician AH
Hominis nocturna pt noi n-ai venin
Cativa drogati egocentrici ma scobesc intre dinti
Gangsterii se misca In liniste actioneaza si gusta
Singurul sunet lasat e al tau cand faci ca o gasca
Sunt soft pe insta dar e ghintuita In nadragi
E o deconexiune intre ceea Ce stii si faci
Nu pun botu’ decat la propriul lux (sa crezi coaie)
Sefii nu declara nici lui Iisus (sa crezi coaie)
Pentru prea multi romani e prea complex (e trist tare)
Pentru mine timpul inseamna Rolex (sa-l vezi Coaie)

Refren:
Noaptea când închid ochii se zbat nu le convine,
O fi de la vicii stiu da’am si am sechele in mine,
Asa ca dorm cu Doreta,
Și cu beretta,
Ma f*t cu doreta,
Dorm cu doreta.

Trimiteți un comentariu