GOLDEN GANG - SARI (feat. Arkanian X Azteca X Ian) - (Versuri)

Versuri

GOLDEN GANG - SARI (feat. Arkanian X Azteca X Ian) - (Versuri)
GOLDEN GANG - SARI (feat. Arkanian X Azteca X Ian) - (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (Arkanian):
Dai la cap (uhhh)
Dai la ficat, fac bani pe trap
Flow retardat, am venit, am dat, am spart, am mancat
Tine boabele ca-s blana, sare scena, panarama
Da-te c-am zeama, fata ta-i fana, aliura mea like nu-i pamanteana
Muzea mea-i o egipteana freaca-te, freaca-te, da-i sa sara
Trappere, trappere sari de bara
Brigade, brigade am fanfara (oh)
Se lasa seara dau cu boxa de pamant
Rasare soarele si eu inca neinfrant (uh, uh)
Baga bine, ne-ai simtit pana la fund
[?]
Sunt nebun, n-am perdea, o ard in swag, e catifea
Mintea mea asa e rea, rupe-te, rupe-te, viata mea

Bridge Rashid):
Ai toalele cele mai tari
Coaie, sari, sari, sari
Banii, doar numere mari
Coaie, sari, sari, sari
Cat de sus poti sa sari?
Daca ai sange in coaie atunci sari, sari, sari

Chorus (Alex Velea):
Totu-i in miscare, toata lumea sare
Nimeni, nimeni nu sta jos
Am piper si sare
Vad hater-ul cum moare
GOLDEN GANG e prea contagios

Strofa 2 (Azteca):
Ayy
Toata lumea sare-n sala
Pustiu deschide glanda pineala
Nu citesc comm-uri, am crescut in strada
Am ochiu' 3 deschis pe fata, zdreantaaa
S-cu Ian cu fratii de la alta casa
Sunt de alta rasa, extraterestru parca
Arta sculptez n-am nevoie de dalta
Fac lumea sa tresare si sa sara-n sala, sucka
Apar pe pereti ca si Ramses, parchez
Langa [?]
Spune-mi de [?]
Din alea cu tablii pe geamuri frate
Nu incerca sa te pui cu noi ca te ardem si te frigem

Bridge Rashid):
Ai toalele cele mai tari
Coaie, sari, sari, sari
Banii, doar numere mari
Coaie, sari, sari, sari
Cat de sus poti sa sari?
Daca ai sange in coaie atunci sari, sari, sari

Chorus (Alex Velea):
Totu-i in miscare, toata lumea sare
Nimeni, nimeni nu sta jos
Am piper si sare
Vad hater-ul cum moare
GOLDEN GANG e prea contagios

Strofa 3 (Lino Golden):
Sar din Yeezy
Tre' sa iau decizii
Viata mea e Gucci, nimic nu e easy
M-am imbracat, m-am parfumat, baiatu' e deliciu
Miros are, o sa fie mare flow-ul meu e viciu
Sunt deliciu, p**da ta ma vrea
Nu te supara, stai asa sunt un monstru
Sunt belea, nu ma placi te sar din schema rapid
Tu urci pe scari, eu sunt in lift
Nu ma stresa ca te ucid

Strofa 4 (Ian):
Strada-n bug ca-n Sci-Fi
Lifestyle cum sar cai
Lasam rapperi fara grai
Spune-mi Skies ca-s prea high
Fight Style, Muay Thai
Vrei dovada c-am bai
Ochii mici ca-n Shanghai
Toti acuma-s tough guy
Alo coaie suna banii, o facem
O zi plimbari in multe stu-uri uite cum o coacem
Vrei cearta ti-o punem pe foaie uite cum o intoarcem
Aruncai ura acum un an, acum te dai ca-ti place
Te-ai deprimat cand am intrat, acum o dai la pace
Iti tace gura, te-ai pisat pe tine, am zeci de frati in spate
De abia asteapta sa te arda dar tie nu-ti arde
Noi dam in piese pana sar, tu sari din schema coarde

Bridge Rashid):
Ai toalele cele mai tari
Coaie, sari, sari, sari
Banii, doar numere mari
Coaie, sari, sari, sari
Cat de sus poti sa sari?
Daca ai sange in coaie atunci sari, sari, sari

Ai toalele cele mai tari
Coaie, sari, sari, sari
Banii, doar numere mari
Coaie, sari, sari, sari
Cat de sus poti sa sari?
Daca ai sange in coaie atunci sari, sari, sari

Chorus (Alex Velea):
Totu-i in miscare, toata lumea sare
Nimeni, nimeni nu sta jos
Am piper si sare
Vad hater-ul cum moare
GOLDEN GANG e prea contagios

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro