Directia 5 - Salut! Ce Faci? (Versuri)

Versuri

Directia 5 - Salut! Ce Faci? (Versuri)
Directia 5 - Salut! Ce Faci? (Lyric Video)

Ai rasarit in calea mea.
Atat de simplu si firesc.
Salut, ce faci.
As vrea sa-ti spun ca te iubesc.

Un sentiment adevarat.
Imi coplesesti sufletul.
Salut, ce faci.
Asa-i ca ma iubesti si tu.

Visez ca-n fiecare ceas.
Sa fim alaturi, tu si eu.
Salut, ce faci.
As vrea sa fii al meu mereu.

Dar viata, cu ale ei poteci.
Ne indeparteaza uneori.
Salut, ce faci.
As vrea sa stii ca-mi este dor.

Nimic si nimeni, niciodata.
Nu ne va desparti, de fel.
Salut, ce faci.
As vrea sa-ti dau acest inel.

Tot ce-i mai bun in viata mea.
Doar tie simt ca-ti datorez.
Salut, ce faci.
As vrea sa-ti spun ca te iubesc.

Ai rasarit in calea mea.
Atat de simplu si firesc.
Saluut, ce faci.
As vrea sa-ti spun ca te iubesc.

Un sentiment adevarat.
Imi copleseste sufletul
Salut, ce faci.
Asa-i ca ma iubesti si tu.

Te simt a mea, numai a mea.
Cu orice vorba, orice gest.
Saluut, ce faci.
As vrea sa-ti spun ca te iubesc.

Trimiteți un comentariu