Arkanian - Vina Mea (Versuri)

Versuri

Arkanian - Vina Mea (Versuri)
Arkanian - Vina Mea (Piesa Oficiala)

Trebuie sa vorbim despre relatia noastra
Eu simt ca lucrurile
Nu mai merg asa cum mergeau odata
Adica tu nu ma mai bagi in seama
Nu ma mai iubesti
Toata ziua esti cu muzica ta
Cum adica ma iubesti?!
Pe bune?!
Stai toata ziua si compui muzica
Relatia asta nu mai merge
Nu mai am parte de atentia ta
Pe care o aveam candva
Pe bune eu te iubesc atat de mult si
Nu vreau sa ne despartim
Dar ca sa nu ne despartim
Trebuie sa mi dai mai mult
Te iubesc chiar te iubesc
adica te iubeam
Te iubeam
Pana la luna si inapoi.
Dar nu mai pot

Strofa 1:
Daca tot vrei sa ma ranesti
Macar raneste ma usor
Nu vei mai gasi nimic
Fiindca deja ti am dat eu tot
Nu ai crezut niciodata
Probabil nu a fost destul
Deci raneste ma cat vrei
Poate asa vei fi ok
Poate ai fost mereu ca ei
Poate te am vazut mereu gresit
Si poate aveai idei
Poate a fost greseala mea
Cand te am luat in inima mea
Poate chiar nu trebuia
Ca mi ai distrus-o si ai plecat cu ea

Refren:
Arunca le pe mine e vina mea
Te am ranit pe tine nu i asa
Chiar nu ti ai fi dorit dar trebuia
Ca intr-o zi ma vei putea ierta

Arunca le pe mine e vina mea
Te am ranit pe tine nu i asa
Chiar nu ti ai fi dorit dar trebuia
Ca intr-o zi ma vei putea ierta

Strofa 2:
Stai un pic
Cum se face ca noi ne iubeam
Cum se face ca noi nu voiam
Un moment fara celalalt
Ca ai plecat cam mult prea usor
Si m ai lasat orb in ploaie pe loc
Ce este un om visator fara somn ?
Ce este un om visator fara somn ???
Nu stiu cum se face
Erai tot ce mi place
Eram tot ce voiam noi
Tot 4 ace
Ti am dat sufletul
Tu mi ai dat urletul
Nu a contat prea mult cate am vrut sa ti aduc
Am vrut sa ma arunc
Si nu tu m ai oprit
M-ai lasat in bezna cand focul s a stins
Nu am contat prea mult
Cate lucruri am zis
Tu aveai o decizie care nu m ai prins.
Oare a fost atat rau
Oare a fost de neiertat
Poate doar nu mai ti minte fato
Noi 2 prin iubire traiam
Oare ai fost atat de rea
Poate doar nu te am cunoscut
Poate nu intelegi ca nu era asa
M as fi pus pentru tine in genunchi

Refren:
Arunca le pe mine e vina mea
Te am ranit pe tine nu i asa
Chiar nu ti ai fi dorit dar trebuia
Ca intr-o zi ma vei putea ierta

Arunca le pe mine e vina mea
Te am ranit pe tine nu i asa
Chiar nu ti ai fi dorit dar trebuia
Ca intr-o zi ma vei putea ierta

Parca nici nu cred
Parca nu are sens
Imi simt inima cum doare

Poate mi ai inca un ciob
Il bag in mine pana cand sunt mort
Poate asa nu ma mai doare

Da voi lupta
Voi lupta
In timp ce mi plange inima
Da voi luota
Voi lupta

TE IUBEAM...

Trimiteți un comentariu