Arkanian - iERAI (Versuri)

Versuri

Arkanian - iERAI (Versuri)
Arkanian - iERAI (Piesa Oficiala)

De ce nu m-ai prevenit vreodata
Sa-mi spui ca azi nu vei mai fi
De ce tu ai lasat usa incuiata cu mine babe in afara ei
Nu mai vreau sa ma gandesc la tine fato
Pentru ca esti drogul care-a dus la supradoza mea
Numai cred ca voi putea sa te iert vreodata cand tot ce stiu este ca tu

Ieri erai ieri erai ieri erai
Azi nu mai esti
Nu mai esti nuu
Ai plecat la drum tu
M-ai uitat intr-o amintire
Luata si dusa de vant
Te-am crescut pe tine tu
Nu imi uita sufletu
Ca erai ce te hraneai
Cand nu era altcineva
Ai plecat m-ai lasat
N-am contat n-ai acceptat
Cat am sperat cat te-am visat
Nu mai esti nu mai esti
Si doare atat de rau cand stiu ca

Ieri erai ieri erai ieri erai
Azi nu mai esti

Trimiteți un comentariu