ARES - Pentru Noi (Versuri)

Versuri

ARES - Pentru Noi (Versuri)
ARES - VISATORUL (EP/Album)
ARES - Pentru Noi (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Ea îmi este calea, atunci când sunt pierdut
Ea îmi e scăparea, atunci când vreau să fug
Lumea asta-i mare, dar ea o face mai mică
Până și ceru-i mai aproape, că ea mă ridică

Toate stelele se-nclină în fața sa
Are puterea de-a face timpul să stea
Și când îmi cântă îmi face inima să bată
Apoi dansează cu Luna, în timp ce-i dezbrăcată

Eu o dezbrac toată de inhibiții
N-avem nevoie de ele, nici de condiții
Oamenii o vor, dar pot doar s-o privească
N-o poate atinge nicio mână, fie ea și cerească

Un suflet pur ca ea
Mă face să mă simt, da
Mă face să îmi simt inima
Mă face să îi spun că..

Refren:
Tot ce fac, fac pentru noi
Nu mai pot da înapoi
Am văzut prea multe ploi
Am simțit prea mult război
Tot ce fac, fac pentru noi
Nu mai pot da înapoi
Am văzut prea multe ploi
Am simțit prea mult război

Strofa 2:
Când universul cade, o cuprind de mână
Și lumea asta rea pare să fie mai bună
Zâmbetul ei pare supranatural, e
Raiul, e și iadul și chiar dacă mă doare

Când soarele apune, rămânem fără nume
Suntem două stele, departe de lume
Și sunt minus multe grade, totul e pe moarte
Dar corpul nostru arde, și chiar de e departe

Suntem două comete, născute din planete
Dar ne-am ciocnit de Soare și nu găsim scăpare
N-aș fi crezut vreodată c-am să-mi pierd lumina
Mai vreau s-o văd o dată să-i spun ca a fost prima

Să-i spun că ea îmi este și final și început
Să-i spun că pentru ea sunt aici și încă mai lupt
Voința mea e mult prea mare să te pierd din gând
Nu mai suntem împreună, dar te voi găsi curând

Refren:
Mă gândesc la ea, ea, ea
Gânduri doar cu ea, ea, ea
Mă trezesc cu ea, ea, ea
Și adorm cu ea, ea, ea

Mă gândesc la ea, ea, ea
Inima-i la ea, ea, ea
Bate pentru ea, ea, ea
Plânge după ea, ea, ea

Eu mor pentru ea, ea, ea
Trăiesc pentru ea, ea, ea
Moartea îmi e ea, ea, ea
Viața îmi e ea, ea, ea

O caut pe ea, ea, ea
Îmi e dor de ea, ea, ea
Vreau s-o văd pe ea, ea, ea
Îmi e dor de ea, ea, ea

Outro:
Unde ești? Unde ești?
Unde ești? Unde ești?
Unde ești? Unde ești?
Unde ești? Unde ești.. tu?

Trimiteți un comentariu