Stres - NIRVANA (Versuri)

Versuri

Stres - NIRVANA (Versuri)
Stres - NIRVANA (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Am un flou, God damnit, e lingou, God damnit
Ca Jean Reno, God damnit in "Leon"
Da-mi un tron, God damnit, Louis Vuitton, God damnit,
Mii de RON, God damnit ca sunt wow
P**do, eu vin din ghetou
Unde banii schimba omu, rau
Unde anii trec si sunt tot eu!
Unde anii trec si sunt tot eu! (HAU!)
Doamne, Tata iarta-ma c-o sa ma imbogatesc,
viata asta e prea frumoasa si vreau s-o traiesc.
Deja cheltuiesc in cap in timp ce vorbesc,
Industria asta e o tarfa, trebuie s-o lovesc!
Am un fetish cu muzica si cu bani din ea
Baga-mi-as p**a in el de top ca-s numai p**de, HA
Pe piese rup, la concerte rup, parca ies din trup
Vad raiul la fel de bun ca ce simt acum!

Refren:
Am crescut printre piranha
De asta nu prea stiu ce-i teama
Pe scena ma simt ca Osama
Ca sar toti in aer si atingem Nirvana! (HEEII)

Am crescut printre piranha
De asta nu prea stiu ce-i teama
Pe scena ma simt ca Osama
Ca sar toti in aer si atingem Nirvana! (HEEII)

Strofa 2:
O dau de zici ca am facut vreun pact cu "Luci"
Dar de fapt asta e numai rezultatul muncii.
Am o fata imi rupe capu si e bad and boujee,
Daca vezi cum arata zici Uhlala ca "Fugees"
Just like that, I'm so litt
It's my life, I own it
Concerte, fac profit
Nirvana, am sosit!
Bag o bucata, fac golanii sa sara,
Dau un show atat de tare ca tre sa sparg o chitara!
Am bagat de toate da muzica nu se compara...
Nu pot sa ma opresc din asta ca stiu cat o sa ma doara. (HAUU)
Am facut bani si-o sa mai fac,
Pop one molly si-o sa mai bag,
Sa vad viata mai frumoasa ca un Maybach
Nu vezi ca sunt la alt nivel asa ca hai pa!

Trimiteți un comentariu