Keed - Prietenii (Versuri)

Versuri

Keed - Prietenii (Versuri)
Keed - Cocktail (Album 2018)
Keed - Prietenii (Piesa Oficiala)

Refren:
Cioară ai grijă cu prietenii
Fiindcă ei nu sunt, ce par a fi
Șerpăraie, coaie, zi de zi
Inamicii inimii! (niște bulangii!)

Cioară ai grijă cu prietenii
Fiindcă ei nu sunt, ce par a fi
Șerpăraie, coaie, zi de zi
Inamicii inimii! (niște bulangii!)

Strofa 1:
Tensiunea atinge cote limită
Nervii mei-s întinși ca la proba olimpică
Cred că de fapt am evitat din prima dramă a faptului
Că totdeauna am înțeles concret tot ce mi-a zis mamă
Oamenii sunt împuțiti și
Cei mai mulți din cei ce gravitează-n jurul meu
Se gândesc doar la ei!
Mi-e din ce în ce mai greu să realizez, să uit
Că-mi'mintesc că am fugit de cei ca ei
Și m-am jurat că niciodată-n viață, n-o să fiu ca ei!
Piesa asta-i ca un marș funebru, conștiința țipă!
Ce să-ți fac coaie, ai vrut să fii celebru!
Misiune imposibilă, să rămân integru
Când în jurul meu i-atâta negru
Cristoșelule ține-mă că mi-e teamă
Și dacă vezi c-ajung așa, nu mă lăsa și ia-mă
Eu nu vreau să fac rău

Refren:
Cioară ai grijă cu prietenii
Fiindcă ei nu sunt, ce par a fi
Șerpăraie, coaie, zi de zi
Inamicii inimii! (niște bulangii!)

Cioară ai grijă cu prietenii
Fiindcă ei nu sunt, ce par a fi
Șerpăraie, coaie, zi de zi
Inamicii inimii! (niște bulangii!)

Strofa 2:
Ai zis că întotdeauna o să-ți ajuți aproapele
Indiferent de-orice, n-o să-i întorci spatele
Am zis da' uneori îmi vine să-i omor
Că nu mai pot, nu mai pot cu șerpii ăștia-n morții lor!
Închide ochii, e spre binele tău, boss!
Ai zis c-o să-ți asumi acum, de ce o dai la-ntors?
Hai bine coaie și sănătatea mea?
Și nervii mei și creierii și demnitatea mea?
Simt cum se scurge orice picătura de răbdare
Încep să găsesc alinare doar în răzbunare
Nu mai ai răbdare, tu nu fi prost și fă-ți!
Așii se țin în mânecă, moneda are două părți!
Keedule, ai zis că ai fugit de cei ca ei
Și ți-ai dat de jurat că n-o să fi în veci ca ei
Ai dreptate Keedule, noi vrem pace nu război
Hai plecați în p**a mea că noi nu vrem să fim ca voi!

Refren:
Cioară ai grijă cu prietenii
Fiindcă ei nu sunt, ce par a fi
Șerpăraie, coaie, zi de zi
Inamicii inimii! (niște bulangii!)

Cioară ai grijă cu prietenii
Fiindcă ei nu sunt, ce par a fi
Șerpăraie, coaie, zi de zi
Inamicii inimii! (niște bulangii!)

Trimiteți un comentariu