Keed - A Meritat (Outro) - (Versuri)

Versuri

Keed - A Meritat (Outro) - (Versuri)
Keed - Cocktail (Album 2018)
Keed - A Meritat (Outro) - (Piesa Oficiala)

Don't never give up, without commitement you will never start, but more importantly, without consistency you'll never finish! It's not easy

Și după câte am văzut
Câte-am învățat și câți'm cunoscut
Tot ce-am câștigat și tot ce am pierdut
Îmi pare rău da' nu-mi pare rău
Mai mult mă bucur că sunt ceea sunt
Merg cu nasu' pe sus să nu țin capu' în pământ
Trăiesc în lumea mea, creată chiar de mois
Și culmea ce să vezi îmi merge tres bien

Muzica m-a luat sub aripa ei
Fericit să fiu printre cei
Norocoși ce bat în cinei
Yeey Yeey Yeey
Am învățat să nu trăiesc în trecut
Cât pe ce să fiu cel pierdut
Da, distracția abia a-nceput
Uuu Uuu Yeee

Adevărat? - Adevărat!
A meritat? - A meritat!
Mândru de tot ce am obținut
Nu regret ce-am pierdut
Nu trăiesc în trecut
Adevărat? - Adevărat!
A meritat? - A meritat!
Mândru de tot ce am obținut
Nu regret ce-am pierdut
Nu trăiesc în trecut

...if it were easy there would be no Denzel Washington, so, keep working, keep striving, never give up, fall down 7 times, get up 8

Nopți trăite în vidul din visul meu
Sau petrecute-n ceartă cu părintele meu
Lipit cu capu-n geam, priveam în gol mereu
În tramvai, în troleu, cu gândul la visul meu
Investeam tot ce aveam și nu aveam
Când alții coborau nivelu' eu îl ridicam
Când ei dormeau pe ei, eu munceam și visam
Și cântam și cântam și cântam!

Muzica m-a luat sub aripa ei
Fericit să fiu printre cei
Norocoși ce bat în cinei
Yeey Yeey Yeey
Am învățat să nu trăiesc în trecut
Cât pe ce să fiu cel pierdut
Da, distracția abia a-nceput
Uuu Uuu Yeee

Adevărat? - Adevărat!
A meritat? - A meritat!
Mândru de tot ce am obținut
Nu regret ce-am pierdut
Nu trăiesc în trecut
Adevărat? - Adevărat!
A meritat? - A meritat!
Mândru de tot ce am obținut
Nu regret ce-am pierdut
Nu trăiesc în trecut

Ease is a greater threat to progress than hardship, so, keep movin' keep growin' keep learnin'. See ya at work!

Și-am încălicat pe-o șa
Și ți-am spus povestea așa

Trimiteți un comentariu