Keed - Matrix (Versuri)

Versuri

Keed - Matrix (Versuri)
Keed - Cocktail (Album 2018)
Keed - Matrix (Piesa Oficiala)

PRNY, bagă beatul, ey!

Taci!
Tripul ăsta-i pur și simplu altceva
Războiul păcii îmi inundă inima
Cand mi-l dezvălui mie pe mine-n fața mea
Meditez în ciuda ego-ului din mintea mea
Mă așez într-un mediu pitoresc
Și îmi canalizez toată atenția
Nu exist pe pământ nu contez
Caut pacea și liniștea
Puterea să îi iert pe oameni
Răbdarea să-i înțeleg că-i multă foame
Să nu mai bag în seamă
Toate tentațiile care iau tot felul de forme care mă cheamă
Recepționez, emit, transmit
Simte-mi vibrația să vezi că nu te mint
Stăpân pe mine sunt una cu universul?
Sunt Dumnezeul meu, eu sunt alesul!

Aici și acum!
Nu eu nu al meu!


Dezvolt un mental detașat
Liniștit, ecuanim, echilibrat
Respir instinctiv încerc să mă izolez
De atingerea senzațiilor ce le analizez
Le simt cum se plimbă prin corp, ca pălinca
Extirpându-le îmi curăț mintea
Exist în prezent nu-n trecut nu-n viitor
Aici și acum sunt un simplu observator
Nici o durere nu-i ca aia psihică
Ce se manifestă prin senzație fizică
Sufletul absoarbe, spiritul se abține
Corpul ăsta-i o veselă, durerea nu-i aparține

Aici și acum!
Nu eu nu al meu!

Trimiteți un comentariu