Keed - Marionete (Versuri)

Versuri

Keed - Marionete (Versuri)
Keed - Cocktail (Album 2018)
Keed - Marionete (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Salut, am auzit că mă cauți de ceva timp
Văd că ai emoții, nu-i nimic stai, liniștit
Cum ziceai că te cheamă?
Lasă, îmi zici tu dup-aia
Încântat, eu sunt omul care aduce ploaia
Știi să cânți, să dansezi?
Cam ce știi tu să faci?
Arăți bine, da' nu prea știi cum să te-mbraci
Ia stilou' ăsta scump, un loc la masa mea
Semnează, și viața ta se va schimba!
E-n regulă dacă zici că n-ai de nici unele
Negru pe alb, toate astea se vor schimba
Îți găsim noi numele, plătim noi tot
Instrumentale, haine, clipuri, difuzări s-ajungi în top
Tu nu tre' să faci nimic decât... ziceai că știi să cânți?
Hai lasă, ia dansu' ăsta aici și-l memorează!
Toate grijile tale o să dispară, boss!
Ah, și vezi să te-mbraci gros că jos

Refren:
I-o lume (lume), plină de marionete
De pseudo-artiști și pseudo-vedete
Și sus n-o s-ajungi dacă dormi în ghete
Și păpușarii nu prea știu să ierte
Trag de sforile alea fără pic de regrete, e!
Plin de marionete

Strofa 2:
Lumea-i zice prostituție, da' nu-i așa!
Noi îi zicem industrie (a ha ha)
A făcut-o fiecare, dintre noi la rând
Stai liniștit, e ceva normal să pupi în fund!
Da' cine mai primește difuzări pe radio?
Se vede la TV și-și face familia fericită, bro?
Exact, tu! Și când ți-ai asumat compromisu'
Nu asta ai vrut, ah? Nu ăsta ți-e visu?
Să nu cumva să vii să te trezești peste ani
După ce-am băgat bani în curu' tău și-ai strâns atația fani
Săracule, să nu uiți cin' te-a făcut
Cin' te-a crescut și a crezut în tine de la început
Te-a pus dracu, să nu citești contractu'
Unde ți-a fost capu'? De ce nu ți-ai consultat avocatu'?
E prost cine dă, nu cine cere, boss
Ce vină am eu c-ai fost un prost?

Refren:
I-o lume (lume), plină de marionete
De pseudo-artiști și pseudo-vedete
Și sus n-o s-ajungi dacă dormi în ghete
Și păpușarii nu prea știu să ierte
Trag de sforile alea fără pic de regrete, e!
Plin de marionete

Vrei să fii artist? Vrei să fii vedetă?
Hahaha!

Trimiteți un comentariu