Keed - Ea Tace (Versuri)

Versuri

Keed - Ea Tace (Versuri)
Keed - Cocktail (Album 2018)
Keed - Ea Tace (Piesa Oficiala)

PRNY, bagă beatul, ey!

Refren:
Ea tace rarararara
Da, da tace
Mmm da tace, tace
Rarararara tace da tace, tace
Ea tace rarararara
Da, da tace
Mmm da tace, tace
Rarararara tace da tace, tace

Tace, tace și nu știu cum se face
Liniștea asta țipă-n capul meu și nu-mi dă pace, dă-mi pace
Dragoste, dă-mi pace
Baby, dă-mi pace

Refren:
Ea tace rarararara
Da, da tace
Mmm da tace, tace
Rarararara tace da tace, tace
Ea tace rarararara
Da, da tace
Mmm da tace, tace
Rarararara tace da tace, tace

Strofa 1:
E plin de drog nu mă mai suport
Nici nu mai știu cum să mă comport
Și nu vorbești, dar tot mă-nțeapă
Și nu vorbești, dar mă provoacă
E complicată și știe cum să te facă
Bată la cap să te frece să te-ntoarcă
Pe toate părțile, pâna dai din deal în pantă
Eu nu știu ce să fac
Am rămas fără idei
Pur și simplu, mi-e frică să mă uit în ochii ei

Refren:
Ea tace rarararara
Da, da tace
Mmm da tace, tace
Rarararara tace da tace, tace
Ea tace rarararara
Da, da tace
Mmm da tace, tace
Rarararara tace da tace, tace

Strofa 2:
Da tot te vreau cu tot cu nesiguranța ta
Vreau să ne ajut, vreau să fac ceva
(?) să-ți câștig încrederea
Explic cum am ajuns să fiu străin în casa mea
Îmi cunosc valoarea știu ce fac cine sunt și cine (?)
O-i fi tu vulcanică ,dar eu sunt piese din puzzle-ul tău
Eu nu sunt puzzle, eu sunt un mic
O nestemată cam neglijată
Și vorbești cu mine, tu țipi la mine
Știi că n-ai dreptate și asta nu-ți convine
Urăști la mine faptul că sunt cald
Știu că m-auzi și tăcerea-i un răspuns
Oricum, când mă bag în pat să mă culc, mă simt în plus

Trimiteți un comentariu