Keed - Combinatoru' feat. Macanache (Versuri)

Versuri

Keed - Combinatoru' feat. Macanache (Versuri)
Keed - Cocktail (Album 2018)
Keed - Combinatoru' feat. Macanache (Videoclip Oficial)
Keed - Combinatoru' feat. Macanache (Video Teaser)

Intro (Macanache / Keed):
Bam, bam, cocktail de senzație de la fratele Keed și Macanache

Cash, cash, văd numai cash
Pe unde mă duc, pe unde mă uit
La cine mă uit, pe cash

Strofa 1 (Keed):
Bagabontul te surprinde, te combină, te întoarce
Te sparge! Îl are pe "vino-ncoace"
Smooth ca pisica persana care toarce
În pijamale și papucii mei Versace
Mi se zice Johnny Bucătar
Un cocălar, Ioniță Bonspătar
Da, de la grătar, vegetarian
Deci să nu încerci să-i vinzi
Castraveți la grădinar!
Îi sun pe fani, fac business de muzică, man!
Best seller, pe țoale la nivel național!
Și le facem pe-amândouă și bine de tot!
Asta înseamnă să fii mafiot!
Nu încerca să mă arzi, că n-o să-ți iasă man!
Șef pe vânzări într-un sistem israelian!
Miss Aerian, afacerist calificat
Că pot să vând și căcat!

Keed & Macanache:
- Ce zici, bro?
- Uite bine, bro?
- Ai mai combinat ceva?
- Da, sigur că da!
- A fost o zi bună, alaltăieri la fel!
- Ce frumoasă este viața, în p**a mea, în cartier!

- Ce zici, bro?
- Uite bine, bro?
- Ai mai combinat ceva?
- Da, sigur că da!
- A fost o zi bună, alaltăieri la fel!
- Ce frumoasă este viața când ai bani în portofel!

Strofa 2 (Macanache):
Eu fac asta de plăcere, și pentru faimă!
Pentru inima când cere și pentru bani
Sunt ani grei de muncă în spate, și fără profit
Ca s-ajung să am acum de toate la degetul mic
Dacă n-a ieșit din prima, am mai băgat o fisă
Și-am venit cu rima super fină, simplă, interzisă
Hiperfină și deschisă, libertină și precisă!
M-am decis, haaa
Și'm zis, haaa
Să scriu odată pe oră, câte-o metaforă
Și când nu se uită nimeni, BANG, m-am băgat în horă!
Hai noroc la toată lumea!
Pace și respect!
Și lăsați-mă să cânt
Sentimentele din piept
Prețul e corect! Marfa e de calitate!
De cinci ori mai reală decât ce vedeți în state!
Ia și cumpără de-aicea cât cuprinde, că e caldă!
Nu te duce să faci baie
Unde fraierii se scaldă!

Keed & Macanache:
- Ce zici, bro?
- Uite bine, bro?
- Ai mai combinat ceva?
- Da, sigur că da!
- A fost o zi bună, alaltăieri la fel!
- Ce frumoasă este viața când ai bani în portofel!

- Ce zici, bro?
- Uite bine, bro?
- Ai mai combinat ceva?
- Da, sigur că da!
- A fost o zi bună, alaltăieri la fel!
- Ce frumoasă este viața, în p**a mea, în cartier!

Outro (Macanache):
Cu frații mei în cartier, cu frații mei în cartier
Frații mei în cartier, cartier
Cu frații mei în cartier, cu frații mei în cartier
Și fetele din cartier
Toată lumea care o arde în cartier
Bucata asta e cu coaiele de fier

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro