Kapushon - Pleaca, brat (Versuri)

Versuri

Kapushon - Pleaca, brat (Versuri)
Kapushon - Pleaca, brat (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Am plecat, de fiecare dată am plecat
Când am simțit că nu-s iubit, că nu sunt așteptat
Nici eu n-am așteptat s-ajung să plec să fiu rugat
În noapte, o țigară-n parc, în spate un ruczac
Și tu trebu’ să pleci, dacă te crezi bărbat
Un bărbat multe o iertat, dar ni’ca n-o uitat
Dacă nu ești iubit, nu te lăsa călcat
Roade unghiile de-asfalt, dar pleacă, pleacă brat*
Întotdeauna, de mic incă am plecat
Jucam “belot”** pe bani, am pus caseta cu 2Pac
De atunci am înțeles că “belotul” nu mă place
Și nici n-am mai jucat, nici când nu aveam ce face
Dar orasul ‘cela, unde am fost student
Mai frumos nu mai găsești, chiar căutând atent
Îi iubea pe toți orașul, afară de mine
Nici eu nu-l prea iubeam, deci să ne-auzim de bine
Aveam nevoie de bani mai tare ca de pâine
A suta oară m-angajam, serviciu nou de mâine
Și poate nu-i de lăudat, e chiar de criticat
Dar dacă nu m-am remarcat, pur și simplu am plecat

Refren:
Pleacă brat, eu te rog tu pleacă brat
Dacă nu ești iubit, dacă ești criticat
Dacă ești măzgălit, dacă nu te-ai descurcat
Eu te rog, pur și simplu pleacă brat

Pleacă brat, eu te rog tu pleacă brat
Dacă nu ești iubit, dacă ești criticat
Dacă ești măzgălit, dacă nu te-ai descurcat
Te rugăm, pur și simplu pleacă brat

Strofa 2:
Tu trebuie să pleci dacă nu ești iubit
Dacă ești măzgălit, de rău vorbit, chiar poreclit
Arată-ți demnitatea și ai să fii și respectat
Că poarta ai trântit și în pace ne-ai lăsat
Fiecare are un loc unde-i cerut pe acest pământ
Cineva conduce, dar nimeni nu-l crede pe cuvânt
Altul tot conduce - oile pe deal, în vânt
Vorbește rar, dar vorba lui îi jurământ
Sunt sigur tu ești bun în ceva ca orice om
Poate acolo - inginer, sau simplu agronom
Dacă ești hoț - trăiește pe legile de hoț
Poate ești un tată bun și bunel pentru nepoți
Dacă ești hoț, ține minte ce-ți spun, brat
El are demnitate, dacă-i hoț adevărat
El nu fură pe ai săi: asta-i cum ai fura din casă
Și dacă a furat, din hoț se transformă-n "krîsă"***
Tu trebuie să pleci dacă nu ești iubit
Tu pleacă brat, noi te iertăm, poate ai greșit
Oricine ai fi tu, muncitor și om cuminte,
Președinte de partid sau simplu – președinte!

Refren:
Pleacă brat, eu te rog tu pleacă brat
Dacă nu ești iubit, dacă ești criticat
Dacă ești măzgălit, dacă nu te-ai descurcat
Eu te rog, pur și simplu pleacă brat

Pleacă brat, eu te rog tu pleacă brat
Dacă nu ești iubit, dacă ești criticat
Dacă ești măzgălit, dacă nu te-ai descurcat
Te rugăm, pur și simplu pleacă brat

Trimiteți un comentariu