Guz feat. Irina Rimes - Prea fin, prea dulce (Versuri)

Versuri

Guz feat. Irina Rimes - Prea fin, prea dulce (Versuri)
Guz feat. Irina Rimes - Prea fin, prea dulce (Videoclip Oficial)
Guz - Inima de piatra (Album 2018)
Guz feat. Irina Rimes - Prea fin, prea dulce (Piesa Oficiala)

În mine ceva încrezut
Mă-ndeamnă să mă ascund
E mult prea fin, prea dulce...

Să mă ascund pe undeva
Unde mă va aștepta
E mult prea fin, prea dulce...

Și-am să mă duc, să mă tot duc
Nu văd pe nimeni, de nimic să nu aud
Unde aș avem în comun ceva,
Doar cu liniștea

Doar cu liniștea,
Doar cu liniștea,
Doar cu liniștea mea,
Prea dulce

Răsăritu-mi place când aleargă prin copacii
Care cresc lângă fereastra mea.
Tu ai ai tot
Tu ai ai.

Nu mai pot dormi, vino încoace
Lasă-n pace copacii dacă n-ai unde sta.
Tu ai ai tot
Tu ai ai.

În mine ceva insistent
Pulsează din spate în piept
E mult prea fin, prea dulce...

Cu ea-n sincron, cu ea-n unison
Ochii închiși nu creează doar somn
E mult prea fin, prea dulce...

Și-am să mă duc, să mă tot duc
Nu văd pe nimeni, de nimic să nu aud
Unde aș avem în comun ceva
Doar cu liniștea...

Doar cu liniștea,
Doar cu liniștea,
Doar cu liniștea mea,
Prea dulce

Răsăritu-mi place când aleargă prin copacii
Care cresc lângă fereastra mea.
Tu ai ai tot
Tu ai ai.

Nu mai pot dormi, vino încoace
Lasă-n pace copacii dacă n-ai unde sta.
Tu ai ai tot
Tu ai ai.

Tacută,
eu tăcut
Mă ascultă,
o ascult
O știu,
ne știm de mult
Mă scufund, mă scufund
Nu mă căutați, mă ascund.

Răsăritu-mi place când aleargă prin copacii
Care cresc lângă fereastra mea.
Tu ai ai tot
Tu ai ai.

Nu mai pot dormi, vino încoace
Lasă-n pace copacii dacă n-ai unde sta.
Tu ai ai tot
Tu ai ai.

Trimiteți un comentariu