Dragos Miron - Trap (Versuri)

Versuri

Dragos Miron - Trap (Versuri)
Dragos Miron - Trap (Piesa Oficiala) - (Prod. AMAVI)

Refren:
(Ok) Pare ca stii trecutul meu ciudat
Trecem peste faptul ca unii au judecat
Oricum din ce am facut nimic nu-i de notat
Imi place muzica si-am incercat s-o fac.
Am dat gres

Strofa 1:
Hei Dragos. Vezi Dragos. Bei Dragos.
Poti sa mori pentru ca noi asa te vrem Dragos.
Rap Dragos.
Da-ne tot ce vrei Dragos
Lasa-l pe fraieri sa scrie
Poti sa te odihnești Dragos
In primul rand, Haarp, iarta-mă, cearta-ma
Fraierii astia tot incearca fara sa stie ca o arma trage drept
Dacă te joci cu ea s-ar putea sa ti se descarce fix in față
Usor zdreanță
Nu ma judeci tu ca mintea mea-i atat de complicata
Ca viata mea-i super ciudată
Si inca-s sarac
Promit că o să o fac
Si nu pot sa ma schimb niciodată
Faima-i un pericol intr-un cap sec
Dispari f***ule. Armele n-au sens
Fraierii n-au stres.
Si daca-l au, stii ca nu-l au des
Tu nu ma placi.
Vezi, destin, ma urasti
La fel ca Jessie
Stau in acelasi loc ca foreplay
Omoara-te. Fala tradată, Poppeye
Iti place muzica?
O fac chiar eu. O vrei?
Acum saluți un frate si esti OK
M-am săturat de toti fu***ii astia care fac rap
Bazandu-se pe toale, scheme. Oh shit!
Trap, hit. Mă faci să vars Peep
Nici pe legale nu facem asa. Jet
Suge-o, suge-o, suge-o fără dinti
Suni a fraier. Ai nevoie de bici, bitch
Încearcă să ma faci sa nu vomit
Daca te certi cu mine
O sa o facem fix in iad.
Incep sa va inteleg, f***tilor
Va roade rau sunetul lupilor
Atatea săgeți, nici un Cupidon.
Il cauti pe Miron? Prinde-l.
Ce vrei sa demonstrezi in fata unor copii
Influentati de toate mizeriile?
Nu-i mai poti opri bazandu-te pe faptul că oceanu-i murdar
Mai pui un pahar si te minti ca-i doar un pic
Cedez practic. Nervi. Fuck it
Vezi? Iar pic.
Imi pare rau de fiecare vers
N-am vrut sa imprastii toata mizeria mea
Am vrut doar s-o vezi
Unde traiesc
In iad, baby
Nu stii, raperi sunt speriați, baby
Sunt minunat, baby
Am alungat nervii
Decat daca sunt provocat vei stii
Suna bine trap-ul
Vezi tu
Dacă nu pui cacat pe prăjitură
O sa-i simti efectul
La fel ca netu'
Dacă te hrănești cu dezinformare
Ti se stinge becu'
Mizerii, mizerii, mizerii, mizerii, mizerii
Copii nu fac diferenta
Trece-le absenta
Fiindca o sa-i iau de-aici
Si o sa-i duc intr-un loc
In care nu le dai prostii
Nu vrei sa te bati cu mine, crede-ma
Nu vrei sa ma iubesti, mai bine pierde-ma
Nu vrei sa manânci, asta-i iedera
Nu vrei sa cant?
Opreste-ma daca poti
Miron si roboți
Loviti-ma toti
E minima sansa sa fiu lovit de gloanțele voastre de plastic, fraiere
Si de fapt stii ce-i fantastic?
Ca atunci cand o sa fie pace
Noi deja suntem morti.
Miruna, vino, canta-le.
Kaira, vino, canta-le.
Undercover
Pare ca fetele o fac mai bine ca tine, f***tule
Rămâi jos.

Refren:
Pare ca stii trecutul meu ciudat
Trecem peste faptul ca unii au judecat
Oricum din ce am facut nimic nu-i de notat
Imi place muzica si-am incercat sa-o fac.
Am dat gres.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro